• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

"Paketöppning", aka "Vad köper man när man har köpstopp på klockor?"

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Jag har gett mig själv köpstopp på klockor nu. Enligt principen: (minst) en ut, en in.

Så vad köper man då när konsumtionsdjävulen har en i sitt fasta grepp?

e6upevut.jpg


Svaret är såklart: Tillbehör!!! :)

na4usuqy.jpg


Jag har tröttnat rätt hårt på Nato. Men vill ha dykaren på något roligare. Och vad passar väl då bättre än det ikoniska Isofrane!

Före:
u3a7e4a3.jpg


Efter:
vupymeru.jpg


Det obligatoriska:
ejyve5ab.jpg


En given så kallad "sommarplåga", eller vad säger ni?

Tack för titten! :)

/R
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Grymt.
Ska nog skaffa ett isofrane till min oxå. Orginal plast/"gummi" armbandet är ju ingen höjdare.
 

Valdemar25

Cartier
Jag har gett mig själv köpstopp på klockor nu. Enligt principen: (minst) en ut, en in.

Så vad köper man då när konsumtionsdjävulen har en i sitt fasta grepp?

e6upevut.jpg


Svaret är såklart: Tillbehör!!! :)

na4usuqy.jpg


Jag har tröttnat rätt hårt på Nato. Men vill ha dykaren på något roligare. Och vad passar väl då bättre än det ikoniska Isofrane!

Före:
u3a7e4a3.jpg


Efter:
vupymeru.jpg


Det obligatoriska:
ejyve5ab.jpg


En given så kallad "sommarplåga", eller vad säger ni?

Tack för titten! :)

/R
Var köpte du gummit?
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Bandet är för mycket Toys R Us för mig. Sen är det ju kul att inte alltid klappa medhårs. ;)

Funderade på svart eller OD. Men det är ju primärt en sommarklocka och då är det ju kul med lite färg.

Att det sedan luktar vanilj bidrar dock kanske tyvärr lite till Toys R Us-känslan... Det ska väl erkännas... ;)
 
Snyggt som fan!
Jockinho köpte ett svart Isofrane, Benarusvarianten av mig för ngt år sen, å satte på sin Aqualand.
Aqualanden blir apsnygg med isofrane på, blir ju nästan sugen.
Hade dom sålt den som originalstrap från början hade den nog sålt ännu bättre.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp