• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning AP ROO 26470 (2014) nya modellen

Ice

Omega
Grattis och välkommen hit!
Fet såklart, men har aldrig hajat det där med läder på dykarklockor eftersom läder inte tål vatten. För även chronon marknadsförs väl som en dykarklocka?

Aligator-skinnet är ju i allmänhet tåligt mot vatten, men visst håller med dig. Gummi skall det vara på dyk, faktum är att den nya serien (som kommit i 6 varianter) finns i en gummiarmbandsvariant oxå

Här finns riktlinjer för paketöppningstrådar:
https://klocksnack.se/threads/paketöppningstrådar-förändringar-på-ks.22203/


Tackar
 

DaniellaB

Omega
Postar härmed en del bilder på min nyinköpta AP. Första AP:n för min del. Vägde mellan den och att köpa en ny Daytona SS. Denna korsade min väg först...)
Nya uppdaterade 2014 modellen. Black Dial.
(Har även postat bilder i stora paketöppningstråden...)
Fritt fram för kommentarer.
Gott nytt!
DSC03119.JPG
DSC03120.JPG
DSC03121.JPG
DSC03122.JPG
DSC03123.JPG
DSC03124.JPG
DSC03125.JPG
DSC03126.JPG
DSC03127.JPG
DSC03128.JPG
Grattis! Sjukt fin klocka :)
 
  • Like
Reactions: Ice

Ryttaren

Rolex
Riktigt snygg ROO och trevliga uppdateringar på modellen! Grattis, och kul att det börjar bli lite mer AP på forumet :)

ROO må uppfattas av många som vräkiga och klumpiga, men på rätt handled så är de grymma! (Läs: inte på min :shifty: )
 
  • Like
Reactions: Ice
Topp