• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning: Audemars Piguet Royal Oak 15202 Jumbo

BadkarsPiraten

Vacheron
Så jävla coolt!
Grattis till ett extremt grymt ur!
Och riktigt fet samling av AP du har också! Vet inte om du har postat bilder på den förut för jag har missat den helt!
Din 15202 är grymmast i samlingen dock, utan tvekan! Bra val!
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Jäklar. Snyggt.

Har du tillräckligt med armar för att se till så att alla dina klockor får den handledstid de behöver? Säg till om du vill låna ut någon klocka en vecka eller två... ;)
 

Whedda

Rolex
Riktigt trevligt köp och inlägg! Även om jag är en Nautiluskille kan jag inte säga annat än att 15202 är snäppet vassare i verk och finish. Sjukt fin och lätt den snyggaste hyllningsmodellen på marknaden. Grattis!
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Hade jag kunnat hade jag ställt mig upp och hurrat och applåderat tills händerna blivit röda!!!!! Ett rungande grattis till denna vackra skapelse! :wideyed::woot::wideyed::woot:
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Den är numera återtagen.
"Auktionsnr: 4203 Varunr: 1 137 135
Parti Guld
Herrur 18K brv151,3g
Utgått"

Jag glömde skriva att jag är enormt imponerad över att du har beställt klockan, och sedan fått vänta "en evighet"......det hade jag aldrig klarat av, fast du har ju ett gäng klockor att använda under tiden. Fantastiskt!

Märkligt. Visse de inte vad en AP RO var för något?

Väntan på den här är ingenting.. Förra året lade jag även en beställning hos Rob.
Beräknad leverans i slutet på 2017.
Ca. 2 års väntan. :)
Fördelen är att jag hinner spara/investera ihop till den. Nackdelen är att den antagligen hinner genomgå två prishöjningar innan den kommer.
Så om den kostar runt 200' idag så kan den ligga på 230-240' när det är dags för leverans..


Fasen också. Saker jag har tagit som sanningar verkar inte vara så säkert längre.
Jag som ändå satt och förberedde och fakta kollade denna text i ett par dagar innan klockan kom.
Med det som framkommit i denna tråd så kan jag konstatera att jag inte ver tillräckligt noggrann.
Ledsen om jag har fört någon bakom ljuset.
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Riktigt trevligt köp och inlägg! Även om jag är en Nautiluskille kan jag inte säga annat än att 15202 är snäppet vassare i verk och finish. Sjukt fin och lätt den snyggaste hyllningsmodellen på marknaden. Grattis!

Tack Whedda!
Nautilus är en stor favorit för mig med men det ena behöver ju inte utesluta det andra ;)
Nautilus, Royal Oak och Lange 1 är alla i den ohotade toppen för mig.
Tätt följda av diverse andra underbara klockor. En F.P. Journe hade ju till exempel inte varit helt fel ;)
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Blir inte mkt bättre än så där - grattis!

tomcruiseriskybusinesssmile.gif
 

cab

Audemars
2-Faktor
Hehe den är så grym, fick prova den förra som de hade inne. Den blågråa tavlan är underbar.

Stort grattis och du börjar få en sjuk samling nu!
 
Topp