• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning *Bered er på fetaste klockan*

Asplund

Patek
2-Faktor
Satt och slösurfade för några dagar sedan och såg den här på ett wristshot från någon gammal film tror jag, var fanemej tvungen att beställa hem en då den kan vara den coolaste klockan någonsin, kan även ta hem priset som den fulaste klockan någonsin! :lol:

Lätt värd en paketöppningtråd.


Fulaste boxen jag sett :)


Detta innehöll boxen, dvs. instruktionsbok, garantipapper, papperslapp? och en hållare i hårdplast av sämsta kvalitét!


Obigatoriskt Writstshot!


Och tillsammans med sin nya kompis.. ;)


Den väger inte guld direkt.. bästa köpet jag gjort. någonsin.

Väl mött!

/Asplund
 

Bilagor

  • IMG_2492.JPG
    IMG_2492.JPG
    42.4 KB · Visningar: 633
  • IMG_2493.JPG
    IMG_2493.JPG
    37.9 KB · Visningar: 632
  • IMG_2494.JPG
    IMG_2494.JPG
    43.1 KB · Visningar: 629
  • IMG_2495.JPG
    IMG_2495.JPG
    61.7 KB · Visningar: 659
  • IMG_2497.JPG
    IMG_2497.JPG
    24.3 KB · Visningar: 635

Rber

Audemars
2-Faktor
Den är go! Har både i silver och guld + den andra modellen där allt är en display i silver och guld. :mrgreen:

Använder dem inte dock! Länken rycker av allt mitt hår på armen och det gör ont som satan.
 

Rille

Rolex
Haha fet, nu kan du lägga Suben åt sidan :)

Jag minns att jag haft en liknande och hade samma problem som dig Rber, de gör ont!
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Rber skrev:
Den är go! Har både i silver och guld + den andra modellen där allt är en display i silver och guld. :mrgreen:

Använder dem inte dock! Länken rycker av allt mitt hår på armen och det gör ont som satan.

Rille skrev:
Haha fet, nu kan du lägga Suben åt sidan :)

Jag minns att jag haft en liknande och hade samma problem som dig Rber, de gör ont!

hahah det tog inte lång tid innan den nöp av ett par hårstrån, inte skönt :lol:

Kommer nog inte användas mer än av min klocklåda så det gör inte så mkt dock..
 

Aron

Omega
Men jag tror att du kan vara hur inne som helst med den där, såg på nåt tv program där det var nån super hipp, och troligen mycket mode medveten och extremt irriterande designer/inredare/bara allmänt störande person som hade nåt som såg ut som just en sån på sig, så vill du vara "inne" ska du nog absolut ha den på dig när du går på krogen nästa gång :D
 

_jonte

Patek
Hehe fin liten rackare. :D Har nästan samma, fast stålversionen från Teknikmagasinet. Köptes förra sommaren som en liten beater att ha när jag nästan rensat klocklådan tom. Har fått förvånansvärt mycket handledstid sen dess. Liten, smidig, håller tiden som bara en quartz gör, och hipstertuff. Drog mig lite i armhåren i början, men slutade med det efter ett tag av nån anledning.
 

Asplund

Patek
2-Faktor
_jonte skrev:
Hehe fin liten rackare. :D Har nästan samma, fast stålversionen från Teknikmagasinet. Köptes förra sommaren som en liten beater att ha när jag nästan rensat klocklådan tom. Har fått förvånansvärt mycket handledstid sen dess. Liten, smidig, håller tiden som bara en quartz gör, och hipstertuff. Drog mig lite i armhåren i början, men slutade med det efter ett tag av nån anledning.

Kanske för att den drog bort alla du hade? :lol:
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Hallå!
Tror faktiskt jag hade en liknande, fast i stål, nån gång på 70-talet när de första digitalklockorna kom.

Kanske borde varit mer rädd om den och sparat den eftersom den nu vore riktigt "vintage" och inne igen!



Mvh
Michael
 

_jonte

Patek
Re: Sv: Paketöppning *Bered er på fetaste klockan*

Asplund skrev:
_jonte skrev:
Hehe fin liten rackare. :D Har nästan samma, fast stålversionen från Teknikmagasinet. Köptes förra sommaren som en liten beater att ha när jag nästan rensat klocklådan tom. Har fått förvånansvärt mycket handledstid sen dess. Liten, smidig, håller tiden som bara en quartz gör, och hipstertuff. Drog mig lite i armhåren i början, men slutade med det efter ett tag av nån anledning.

Kanske för att den drog bort alla du hade? :lol:
Hehe, finns gott att ta av kan jag lova! :grin: ;-)
 

_jonte

Patek
Re: Sv: Paketöppning *Bered er på fetaste klockan*

MJ24 skrev:
Hallå!
Tror faktiskt jag hade en liknande, fast i stål, nån gång på 70-talet när de första digitalklockorna kom.

Kanske borde varit mer rädd om den och sparat den eftersom den nu vore riktigt "vintage" och inne igen!



Mvh
Michael
Den hade den helt säkert vart. Denna gamla goding från 70-talet är coolare än någonsin. :)
 

Bilagor

  • uploadfromtaptalk1365539993318.jpg
    uploadfromtaptalk1365539993318.jpg
    135.5 KB · Visningar: 186
  • uploadfromtaptalk1365540011304.jpg
    uploadfromtaptalk1365540011304.jpg
    77.1 KB · Visningar: 177

Emil_G

f.k.a hastkista
Re: Sv: Paketöppning *Bered er på fetaste klockan*

_jonte skrev:
MJ24 skrev:
Hallå!
Tror faktiskt jag hade en liknande, fast i stål, nån gång på 70-talet när de första digitalklockorna kom.

Kanske borde varit mer rädd om den och sparat den eftersom den nu vore riktigt "vintage" och inne igen!



Mvh
Michael
Den hade den helt säkert vart. Denna gamla goding från 70-talet är coolare än någonsin. :)

Så ska det se ut.
 

paradis

Audemars
Skulle inte förvåna mig,om alla dom kommer tillbaka,ock blir mode igen....Har själv haft ett par sådana,roligt att minnas tillbaka.......
 
Topp