• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning Breitling Aerospace Evo (kl 12)

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vaxar du ditt bröst?
Solar du solarium?
Använder du cykelhjälm?
-Då är det tveksamt om denna klocka är för dig!

Dödar du din egen mat?
Kan du göra armhävningar på en arm?
Kan du kasta shuriken?
Då är det möjligt att detta är en klocka är för dig!

Förra helgen var jag i Halmstad och passade på att prova lite brattar
image.jpeg
image.jpeg

Men vilken skulle jag välja? Båda var ju riktigt bra. Det stod mellan standard på länk eller den stenhårda svarta utan länk, dessutom var Night Mission-modellen (den svarta) lite dyrare. Några klockor var även tvungna att lämna för att finansiera köpet.

Specifikationer
  • Boett: 43mm titan x 10,8mm , 22mm bandbredd
  • Vikt: 46,7 gram (utan länk/canvas)
  • Urverk: Thermokompenserat HAQ med kronograf, timer, alarm, GMT, Minute repeater
  • Glas: Safirglas med dubbelsidig AR
  • Pris: Standard: 42300kr. Night mission: 48100kr.
  • Inköpsställe: Klockmaster Globen

image.jpeg

Jag öppnar paketet cirka kl 12 och då blir det bildtest samt en liten motivering till varför det blev den modell det blev.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Klart du tog den vanliga!! Den andra tröttnar du på inom 3 veckor samt att du kommer gråta blod så fort du repat den. Även om du tror att det ska vara en beater så vet du att du inte kommer stå ut med ett sönderrepat case.
Canvas eller Military kan du trycka på den vanliga också när du vill vara lite wild and crazy...
image.jpeg
 
Topp