• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning: breitling avenger ii seawolf 2016

Makkanxd

Rolex
Hej hej hallå! Jag tänkte också dela med mig av en enklare paketöppning. Det är min breitling seawolf det gäller. :breitling:

Jag har länge sneglat på en seawolf i affärerna men aldrig kommit till skott varken att testa eller köpa. Det beror delvis på att jag har en studentbudget att rätta mig efter och att det då kändes lite onödigt att plåga mig själv genom att sätta den på armen när jag visste att jag inte kunde lägga ut dom pengarna.
Men efter att ha gått igenom en 3-4 äldre omegor och ett par oris så fick det nu vara nog.
Jag började med att leta efter en beg seawolf här på ks utan större framgång så jag vände mig till c24 där jag hittade ett par intressanta. Dock så slutade det med att det blev en rykande färsk från klockmaster!
Det intryck jag fått efter ett par dagar är fantastiskt och jag är otroligt glad över att kunna bära den på armen :)
Självklart lite bilder..(halvknackiga mobilbiler)
Denna klocka kommer garanterat få besöka havet flera gånger iår! :D
DSC_0216.JPG
DSC_0218.JPG
Screenshot_20160720-144911.png
DSC_0215.JPG
DSC_0221.JPG
DSC_0226.JPG
DSC_0225.JPG
DSC_0224.JPG

Lite info.. (lånat från nätet)
Modell: A1733110.BC31.152S.A20SS.1
Serie: Avenger II Seawolf
Typ: Herrklocka, Dress / Sportmodell
Diameter: Ø 45.00 mm
Boett: Borstat/polerat stål
Baksida boett: Solid
Armband: Svart gummi
Urtavla: Svart med självlysande markeringar arabiska siffor och indexmarkeringar, självlysande visare
Spänne: Bygelspänne i stål
Glas: Repskyddat safirglas
Bezel (ring): Stål, borstat/polerat, vridbar motsols
Urverk & Funktioner
Urverkstyp: Automatiskt, självuppdragande
Sekundvisare: Svepande
Urverk: Breitling CALIBER BREITLING 17 med 25 juveler, 28800 vph
Datumangivelse: Datum
Vattenskydd: 300 ATM
Övrigt: Kronometercertifiering (COSC), skruvkrona
 
Senast ändrad:

Oew

Rolex
Stort grattis! Men lägg upp lite specifikationer på klockan så tråden inte blir låst!
 

Konsul

Cartier
Stort grattis! Nu får du väl leva på nudlar under höstterminen, men det är det säkert värt...
 
Topp