• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

[Paketöppning] Dykarnas dykare - Submariner.

Axwell

Omega
ÄNTLIGEN! ja, äntligen så sitter den på armen! Klockan jag har velat ha senaste halvåret. Var i somras jag såg en bild på den som jag verkligen fastnade för modellen men budget och annat kom i vägen så det blev en 16570 istället som jag var nöjd med, men det var nog också saken: jag var inte HELT nöjd. Någonstans i bakhuvudet låg tanken på submarinern och gnagde.

Nu några månader senare fick explorern vandra vidare för att få ihop dem sista slantarna till subben och jag säger bara WOW, kvalitén, finishen, glidelocken, bezeln - ja allt är fan perfektion i mina ögon! Den här kommer få stanna länge, om inte för alltid! Fast är det nått man lärt sig på det här forumet är att man inte ska skrika keeper i onödan då saker förr eller senare har en tendens till att vandra vidare.. ;)

nåväl här kommer info/bilder!

Modellnamn: Submariner
Tillverkare: Rolex
Referens: 114060
Årsmodell: 2014
Urverk: 3130
WR: 300m
Diameter: Ø 40mm
Bezel: Keramisk
Övrigt: Kronometer - COSC-certifierad

DSC_3936.JPG


DSC_3937.JPG


DSC_3938.JPG


DSC_3941.JPG


Känslan att få rycka plasten på en ny klocka.. :cigar:
DSC_3940.JPG


.. och så lite obligatoriska wristshots! :snaphappy:
DSC_3958.JPG


DSC_3951.JPG


Lumen är sååå fin!
DSC_3962.JPG


Och ikväll blir det självklart att fira som självaste bond skulle gjort, bollinger och sub! :happyhappy:
DSC_3965.JPG


Over and out!

// Axwell
 

MBx

Cartier
Rolex Sub (utan datum) är bland de snyggaste klockdesignerna som finns och denna är inget undantag.:)

Om du skulle trötta på den är det bara att köpa en klocka till för en Sub är en keeper.:)

Grattis!
 
Topp