• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning: En riktigt udda fågel!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Håller med dig Challe att klockan var en riktigt udda fågel, men den var jäkligt cool tycker jag, härligt att folk törs vidga sina vyer inte vara lika tråkiga som än själv, stort GRATTIS!
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Hatten av i vanlig ordning!

Mycket, bra, Rolex i lådan men extra kul när du tar ut svängarna och presenterar något sånt här! Kul! På riktigt! Tack för det och grattis!
 

Charles_

Rolex
Hatten av i vanlig ordning!

Mycket, bra, Rolex i lådan men extra kul när du tar ut svängarna och presenterar något sånt här! Kul! På riktigt! Tack för det och grattis!
Tusen tack! Suktat efter en Urwerk eller MB&F länge men de flesta är låååångt över min budget. Hade rena turen som hittade den här. Tror nästa kan bli en 103 :)
 

Enellios

Cartier
Riktigt häftig klocka, verkligen udda!
Kan tänka mig att den måste bäras försiktigt, lär vara lätt att råka repa det stora blanka partiet?
 

Rearden

Cartier
Häftig uddafågel! Uppskattas att du delar med dig av den och jag tror inte jag är den enda som vill se en recension senare om hur den är som klocka.
 
Topp