• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - en svensk påfågel.

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Tack allesammans, kul att läsa!:heart::)

Trevlig klockmodell och roligt med en speciell tavla! Gratulerar :)
Ja, verkligen. Jag är riktigt imponerad, speciellt av tavlan!
Riktigt smakfullt isad, nästan så att till och med jag skulle kunna bära upp. Grattis!
Den är diskret, helt klart. Överlag har jag svårt för just det här med diamanter, men på den här & min tidigare 116200 tycker jag att det höjer helheten!
Mysig paket öppning du bjuder på @christian-h, och ett stort GRATTIS till en svensk Ti-Grrrrrrrrrrrrrrrrr!
Tack kompis!:D
Välkommen till Sjöö Sandströms klubben:)
Tack! Det var på tiden. Jag har sneglat länge.:)
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Riktigt fin!
Har du sålt DJ´n, kvar på forumet?
Tack!:) Ja, den är kvar. Ping @kalufsen.;)
Bra isad bakgrund :D
Helt klart. Det var kallt som fan & det började med att jag tippade rätt rejält med snö i nacken när jag hängde upp klockan på grenen...:hilarious:

Grattis till klockan!
Kul att du slog till! Grattis!
Ja! Det känns helrätt. Jag vet inte någon klocka som ens ligger i närheten av samma pang som jag känner att den här har utan att plussa på bra mycket. Den har allt som jag sökte!:)
Gillar att länken är förhållandevis bred, sett till boetten
Grattis!
Jag håller med, det var faktiskt någonting som jag var lite osäker på till en början (innan jag fick den), men det gör sig bra. Länken sitter dessutom kanon, något som jag var lite osäker på om jag skulle få till bra, speciellt eftersom att jag är bortskämd med SubC.:)
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Grattis.
Kul bakrundshistoria, mrn varför såldes den?

Hur upplever du den jämfört med 116200?
Missade att svara här...

Jag vet inte varför den såldes, jag ville inte gå in på det. Föredetta var ordet som användes.

I jämförelse med 116200 bygger denna mer i caset & jag upplever den som mer rejäl överlag, speciellt länken. Jag tycker också att den fungerar på natoband, vilket inte DJ gjorde, det ser jag som ett plus i kanten. Det blir lite läder till den & något mockanato tror jag.

Det är det positiva med det hela än så länge i alla fall.:)
 
Topp