• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning: En vinnarklocka.

Nexus

Panerai
När det var som värst hade jag närmare 15 blandade klockor. Nu har jag jobbat ner det till denna, Sinn U1 och Panerai PAM000.
Jag känner mig förbaskat nöjd över den resa jag varit med om. En dressklocka på detta, sedan är lådan nästan komplett :)
 

Marquise

Omega
Blev kollegorna lite imponerade när man "råkar" inhandla en Rolex Sub sådär över en lunch. Må säga att man blev lite halvt shalu själv.

Grattis!
 

Nexus

Panerai
Blev kollegorna lite imponerade när man "råkar" inhandla en Rolex Sub sådär över en lunch. Må säga att man blev lite halvt shalu själv.

Grattis!
En av cheferna såg faktiskt lite lätt avis ut då han själv sportar en Aquaracer. Resten av kontoret betraktar mig mest som lite smått rubbad. Om detta hänger ihop med mina klockvanor eller min personlighet i övrigt vågar jag dock inte svara på...
 

Marquise

Omega
K
En av cheferna såg faktiskt lite lätt avis ut då han själv sportar en Aquaracer. Resten av kontoret betraktar mig mest som lite smått rubbad. Om detta hänger ihop med mina klockvanor eller min personlighet i övrigt vågar jag dock inte svara på...

Om man bär en rolex bland nakenfolket får du ha vilken personlighet du vill! Hoppas du förblir nöjd, suben är finsomfå.

Aristokrat Marquise har talat
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Stort grattis!

En klocka du kan dinga i dörrkarmar, dörrsidor i bilen, kasta på allrums bordet med glaset neråt och duscha med dagligen utan att oroa dig. Slit ner den som Timurlänk hade sagt!
 

Guillbert

Audemars
2-Faktor
Mycket bra val! Jag älskar min:)

image.jpg
 
Topp