• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning för lädergossar!

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Det damp ner oväntat snabbt, det där efterlängtade paketet ifrån vår egen läderlapp cheepo63 idag!
Ända sedan den omtalade filmen från Hodinkees Talking watches med John Goldberger i torsdags, har det där klockfodralet etsat sig fast i ögonen på mig.
Jag fick tipset att kontakta cheepo och det tog inte lång tid innan det var klart, tack för den fina servicen!:)

Lite snabba bilder hinner ni väl med att titta på!
DK1DCgl.jpg


gZb2bfh.jpg


Härlig med läder...
rPMGpEb.jpg


Uppställning Rolex!
3AbKiNu.jpg


Rättning i ledet:)
jMGINzI.jpg


Snyggt och fint kryper ni ner till kojs!
FMYXPOo.jpg


Rulltårtorna redo för ett GTG, snabbt enkelt och framförallt snyggt!
AiCIAly.jpg


Tack för titten och framförallt tack till cheepo63:)
 

Wi

NLA
2-Faktor
Vet inte vad jag är mest imponerad över...
Samlingen eller lädret..
Eller jo det vet jag..Klockorna =O
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Som alltid när det gäller din samling Omen, ord är överflödiga. De riktigt snygga läderfodralen satt som ett smäck. Du har ett par år på dig att dra på lite patinering a la Goldberger.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Snyggt! och det gäller både klockor och läder. Men helt ärligt.. Du behöver några fodral till väl?..;-)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Så ska det se ut! :)
Förväntar mig så klart att du numera inte lämnar hemmet utan alla älsklingarna.
 

Bolio

Panerai
Pang där kom den äntligen. Har längtat efter den bilden med din samling och det var värt det, riktigt fin och nyköpet ser ut att komplitera samlingen fint. Snyggt, säkert och mjukt :D.
 
Topp