• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - första rollen

PCB

Audemars
kul, grattis
se till att nr 2 är en med nya länken och claspen,så du verkligen får uppleva det fina med rolex;)
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Ett stort grattis till ett bra val och välkommen till familjen!
PSX_20150603_114747.jpg
 

Osclat

Cartier
Grattis, men om du betalt premium för NOS så har du nog blivit blåst dessvärre! Hoppas det var en skön deal ändå!
Tackar, skulle absolut inte säga att jag betalt för NOS, förväntade mig lite repor men var lite mer än vad jag trodde! Ska förbi rob och korta länken och kolla att allt står rätt till med urverk osv. Får hoppas att allt är ok på den fronten bara.
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Haha nummer 2 kommer nog ta ett tag, ska leva på knäckebröd och vatten några månader nu :)
Ha haa, så tänkte jag också. Tog 5 månader innan nästa. Nu väntar jag på leveransen av nr 2. En datejust 1500 från 1977 med Musse Pigg på tavlan, dock utan verk men det gör det bara mer spännande eftersom jag nu måste hitta ett verk till Musse...
 

jabla

Sarlacc
Grattis till en jättefin klocka som jag tror du kommer bli nöjd med, min 16700 är definivitivt en keeper. Däremot ser den gröna etiketten på boettlocket ut att varit med ett bra tag när klockan använts dagligen.
 
Topp