• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - Forumets första Rolex 116900

Ketan

Cartier
Stort grattis! Fullständigt förälskat mig i klockan på på bilderna. Ska jag dra inom bergströms ur nästa vecka och prova en. Får hoppas den är lika bra i verkligheten :D
 

Cipover

Omega
Känns som en skoj, lite lekfull klocka att ha att variera sina mera klassiska med. Jag förstår att dom lade ner den gamla air-king modellen och körde på något nytt då den gamla var alldeles för lika de andra oyster perpetuals.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kan inte påstå att jag bryr mig om folk säljer snabbt eller inte men det blir ju lite komiskt när någon gång på gång gör värsta reklaminlägget (VIP-kund, min AD, smsar sent på natten, bla bla) och därefter säljer klockan innan den hunnit bli handledsvarm. Gång på gång.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Kan inte påstå att jag bryr mig om folk säljer snabbt eller inte men det blir ju lite komiskt när någon gång på gång gör värsta reklaminlägget (VIP-kund, min AD, smsar sent på natten, bla bla) och därefter säljer klockan innan den hunnit bli handledsvarm. Gång på gång.
Plus att man ville starta vadslagning denna gång, eftersom klockan inte skulle flippas så pass snabbt :)
 
Topp