• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning från sjukan

naggge

Panerai
Spencer66 skrev:
Vad har hänt med dig, låter ju inget kul?
Inflammation i bukspottkörteln som, om jag har förstått det rätt, är vanligast hos ärrade alkolister. Det var dock inget krav för att få det. :)
Har troligtvis att göra med två veckors utlandssemester där kostvanorna var annorlunda än vanligt.

Allt är på väg åt rätt håll i alla fall så från och med nu får jag dricka lite saft här :)
 

Itson

Omega
naggge skrev:
Spencer66 skrev:
Vad har hänt med dig, låter ju inget kul?
Inflammation i bukspottkörteln som, om jag har förstått det rätt, är vanligast hos ärrade alkolister. Det var dock inget krav för att få det. :)
Har troligtvis att göra med två veckors utlandssemester där kostvanorna var annorlunda än vanligt.

Allt är på väg åt rätt håll i alla fall så från och med nu får jag dricka lite saft här :)

Låter inte speciellt trevligt ändå, skönt att höra att du mår efter omständigheterna bra. Saft är lyx;-)

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Hej, skickar en garanterat allergifri virtuell blomma. Krya på dig ;)
AfricanDaisy_zpsc7a7249a.gif


Gratulerar till nya klockan med!
 
Topp