• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - GMT Master II 16710 (Bildtung)

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Usch!! Fy!! Den är äckligt ful!!!



Vad fick du ge å var kan jag köpa en...;-)
 
T

Tobbe

Guest
Man är väl lite extra kär i början, men jäklar vad jag är nöjd :)
4amapyva.jpg
 
  • Like
Reactions: ZQT

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis! Bland dom snyggaste GMT klockan som finns tycker jag, skicket var helt otroligt. Är bara att tacka och ta emot.
 
U

urinvånaren

Guest
Jag är sjuk av avund, men samtidigt, stort grattis för dig!
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Man är väl lite extra kär i början, men jäklar vad jag är nöjd :)
4amapyva.jpg



Jag vet att jag redan har postat i den här tråden, och med risk för att låta upprepande...
Men detta är troligtvis världens näst snyggaste klocka. Hade den haft Pepsi-bezel så hade den i mina ögon varit perfekt.
Detta är och kommer att förbli den snyggaste och mest kompletta klockan som tillverkats, och någonsin kommer att tillverkas. Det finns inget med denna klocka rent estetiskt som kan förbättras. 100% perfektion i sin finaste form. :)

Mycket fint... mycket fint.
 
T

Tobbe

Guest
Jag vet att jag redan har postat i den här tråden, och med risk för att låta upprepande...
Men detta är troligtvis världens näst snyggaste klocka. Hade den haft Pepsi-bezel så hade den i mina ögon varit perfekt.
Detta är och kommer att förbli den snyggaste och mest kompletta klockan som tillverkats, och någonsin kommer att tillverkas. Det finns inget med denna klocka rent estetiskt som kan förbättras. 100% perfektion i sin finaste form. :)

Mycket fint... mycket fint.

Beträffande design kan jag hålla med att klockan är helt underbar, inget man direkt vill förbättra. Vad gäller Pepsi/Coke/Svart tycker jag att det är sjukt kul med en klockan som kan anta alla färger! Som jag skrev tidigare har jag lagt en beställning på både Pepsi och svart för att kunna byta mellan dem, vilken som är snyggast kommer det säkert för alltid råda delade meningar om ;)
 
Topp