• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - Gröna Milda Tider.

Olaola

Panerai
Hej på er!
Nu närmar sig julen med stormsteg även om vädret säger annat.
Tänkte hur som helst dela med mig av öppningen av en tidig julklapp till mig själv.:)
Det är min första paketöppning och min första riktiga vintage klocka. (Förutom min Jules Racine som jag köpte innan jag brydde mig om begreppet vintage)...
Klockan i sig är en modell jag alltid gillat starkt men aldrig riktigt tänkt att "den blir nästa" tills jag i veckan satt hemma hos föräldrarna och försökte övertala farsan att han skulle må bra av en härlig klocka.
Var mitt uppe i att visa han detta härliga forum när en annons fångade vårt intresse rejält... det tog skruv direkt.
Men inte hos far, utan hos mig:banghead:

Håll till godo!

Började med att vänta utanför postkontoret 15 min innan öppning.
Fick tillslut ett paket märkt med VÄRDE.
IMG_2261.JPG

Snabbt hem för att fortsätta!
Explorern hjälper mig.
IMG_2262.JPG

Vad kan detta vara?
Härlig grön färg...
IMG_2263.JPG

Förpackningen känns stöttålig! (Tack)
IMG_2265.JPG

Nu är ju märket svårt att hålla hemligt...
IMG_2266.JPG

Här har vi den!
Rolex GMT-master 16753 från 1981.
IMG_2267.JPG

IMG_2268.JPG

Kan bara säga att jag hittils bara är positivt överraskad, båda av skicket på klockan och över känslan att bära den.
Jubile länken kramar gott och Nippledialen är verkligen något extra som får härligt liv och lyster i olika ljusvinklar!
image.jpg

Tack för visat intresse och en God Jul till er!
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Hej på er!
Nu närmar sig julen med stormsteg även om vädret säger annat.
Tänkte hur som helst dela med mig av öppningen av en tidig julklapp till mig själv.:)
Det är min första paketöppning och min första riktiga vintage klocka. (Förutom min Jules Racine som jag köpte innan jag brydde mig om begreppet vintage)...
Klockan i sig är en modell jag alltid gillat starkt men aldrig riktigt tänkt att "den blir nästa" tills jag i veckan satt hemma hos föräldrarna och försökte övertala farsan att han skulle må bra av en härlig klocka.
Var mitt uppe i att visa han detta härliga forum när en annons fångade vårt intresse rejält... det tog skruv direkt.
Men inte hos far, utan hos mig:banghead:

Håll till godo!

Började med att vänta utanför postkontoret 15 min innan öppning.
Fick tillslut ett paket märkt med VÄRDE.
IMG_2261.JPG

Snabbt hem för att fortsätta!
Explorern hjälper mig.
IMG_2262.JPG

Vad kan detta vara?
Härlig grön färg...
IMG_2263.JPG

Förpackningen känns stöttålig! (Tack)
IMG_2265.JPG

Nu är ju märket svårt att hålla hemligt...
IMG_2266.JPG

Här har vi den!
Rolex GMT-master 16753 från 1981.
IMG_2267.JPG

IMG_2268.JPG

Kan bara säga att jag hittils bara är positivt överraskad, båda av skicket på klockan och över känslan att bära den.
Jubile länken kramar gott och Nippledialen är verkligen något extra som får härligt liv och lyster i olika ljusvinklar!
image.jpg

Tack för visat intresse och en God Jul till er!
Kul! Grattis och välkommen ner i träsket! :D
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hej på er!
Nu närmar sig julen med stormsteg även om vädret säger annat.
Tänkte hur som helst dela med mig av öppningen av en tidig julklapp till mig själv.:)
Det är min första paketöppning och min första riktiga vintage klocka. (Förutom min Jules Racine som jag köpte innan jag brydde mig om begreppet vintage)...
Klockan i sig är en modell jag alltid gillat starkt men aldrig riktigt tänkt att "den blir nästa" tills jag i veckan satt hemma hos föräldrarna och försökte övertala farsan att han skulle må bra av en härlig klocka.
Var mitt uppe i att visa han detta härliga forum när en annons fångade vårt intresse rejält... det tog skruv direkt.
Men inte hos far, utan hos mig:banghead:

Håll till godo!

Började med att vänta utanför postkontoret 15 min innan öppning.
Fick tillslut ett paket märkt med VÄRDE.
IMG_2261.JPG

Snabbt hem för att fortsätta!
Explorern hjälper mig.
IMG_2262.JPG

Vad kan detta vara?
Härlig grön färg...
IMG_2263.JPG

Förpackningen känns stöttålig! (Tack)
IMG_2265.JPG

Nu är ju märket svårt att hålla hemligt...
IMG_2266.JPG

Här har vi den!
Rolex GMT-master 16753 från 1981.
IMG_2267.JPG

IMG_2268.JPG

Kan bara säga att jag hittils bara är positivt överraskad, båda av skicket på klockan och över känslan att bära den.
Jubile länken kramar gott och Nippledialen är verkligen något extra som får härligt liv och lyster i olika ljusvinklar!
image.jpg

Tack för visat intresse och en God Jul till er!
Grym! Grattis!
 

Olaola

Panerai
Topp