• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning, höstklocka?

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Då var det dags igen, Pelagosen såldes för ett tag sedan, och jag har letat något komplement, eller två...

Har tittat på lite allt möjligt, Omega Speedmaster Date (panda-tavla), Rolex SubC, vintagesubbar, etc etc

Men efter många om och... så mötte jag upp en herre vid centralen i Stockholm idag, detta var vad jag fick med mig hem...

HkNQrMJ.jpg

En låda! (Tidningen från RobE efter att de kortade länken åt mig, ville ju givetvis bära klockan direkt......)

n9kix1T.jpg

En låda till!

YeRzqgf.jpg

Grönt är skönt?

VFRvHf8.jpg

Nej, det fanns ju inget i lådan, för den satt ju redan på armen...

7lAVT08.jpg

3phw7kV.jpg


Ja, visst är grönt skönt... Det slutade med en 16610LV, mark6 (från sent 2007, alt tidigt 2008) i väldigt bra skick. Fåtal hairlines som går att polera bort, länken har princip ingen stretch öht och den känns fortfarande trög att öppna :)

IKZGLZT.jpg

Är princip OWG nu, men skönt med lite valmöjligheter?!


Ha en härlig lördagkväll, för det ska jag ha!

Lets hit the LIKEBUTTON!
:cool: :rolex::rolex::rolex:
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack allesammans! Kärt barn har många namn.. "the Kermit, the Tuborg, the Maxi Sub, the Vomit Sub, etc"
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack för alla tack, klockvänner! Trivs så bra med den på armen! Mycket härligt!

dlZuxqS.jpg

Festar till det med ett lumeshot! :)
 
Topp