• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning i dag!

Credde

Omega
Fick ett sms i dag från Posten, att ett paket hade kommit till mig från Rob Engström i storstaden. Efter jobbet direkt och hämta ut!

uDGo1l8.jpg


Paketöppning

1Ce2Wba.jpg


NapjRl6.jpg


Mmm nice... En liten klocka ;)

DHEFiYc.jpg


En Omega Seamaster Planet Ocean 600M i 45.5 mm! (skyddsplast sitter kvar på klockan)

n5prJbE.jpg


Passer ju fint ihop med min Breitling i nyinköpte watchwinder

V15cx1r.jpg


Ville ha upp bilder snabbt så klockan går inte rätt hehe. Ber om ursäkt för eventuella dåliga iPhone bilder. Bättre bilder kommer kanske en annan dag när jag tar fram system kameran.

Stort tack till Spencer66 för kontakten och hjälpen men också till 80s för hjälpen. Stort tack till alla som kommenterade i tråden: https://klocksnack.se/threads/chopard-mille-miglia-vs-omega-planet-ocean-600.16451/
 

jabla

Sarlacc
Grattis! snygg uppsättning i windern.
Vissa börjar inköpsåret hårt direkt medans jag bara bytt mellan gamla band o länkar på min GMT. :)
 
Topp