• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning i Göteborg

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Min Panerai PAM088 blev såld i veckan så jag har kollat runt lite efter eventuella "ersättare". Det har velats mycket fram och tillbaka men idag slutade det med ett köp.



En vit liten låda.



En Rolex blev det.



Frågan är vad det blev för modell.



Ett stycke Explorer II 216570 blev det i svart utförande.



En närbild.



Slutligen ett wristshot.

Klockan känns riktigt skön på armen och jag känner mig nöjd med mitt inköp. Velade länge mellan den vita och den svarta modellen men jag föll till slut för just denna.
 

Bilagor

  • IMG_4282.JPG
    IMG_4282.JPG
    62 KB · Visningar: 517
  • IMG_4283.JPG
    IMG_4283.JPG
    71.4 KB · Visningar: 515
  • IMG_4284.JPG
    IMG_4284.JPG
    185.2 KB · Visningar: 520
  • IMG_4285.JPG
    IMG_4285.JPG
    126.3 KB · Visningar: 515
  • IMG_4286.JPG
    IMG_4286.JPG
    156.3 KB · Visningar: 524
  • IMG_4287.JPG
    IMG_4287.JPG
    225.4 KB · Visningar: 522

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
...och ännu bättre ser den ut på riktigt.
Såg den senast idag på min kompis handled.

Ruskigt fin, grattis!
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Som jag skrev i dagens klocka-tråden: GRYM!

Helt klart läckraste nya Rollen! Rejält bra val med svarta tavlan också. Ny eller beggad?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt fin! Den vita är cool men jag tror den svarta vinner i längden. Förresten.. Var det inte nån som tipsade att man kunde köpa ny tavla och på så sätt göra 2 flugor på smällen eller vad man nu brukar säga.. ;) fast man borde kanske byta visare då också?..
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Tack så mycket allihop!

RicVin skrev:
Riktigt fin! Den vita är cool men jag tror den svarta vinner i längden. Förresten.. Var det inte nån som tipsade att man kunde köpa ny tavla och på så sätt göra 2 flugor på smällen eller vad man nu brukar säga.. ;) fast man borde kanske byta visare då också?..

Ja allt går bara man vill men i så fall måste man även byta visarna.


Fryken skrev:
Som jag skrev i dagens klocka-tråden: GRYM!

Helt klart läckraste nya Rollen! Rejält bra val med svarta tavlan också. Ny eller beggad?

Den är begagnad men så gott som oanvänd. Hade det dykt upp en vit på begagnatmarknaden i Göteborg med omnejd då hade det blivit ett svårt beslut men som tur var så fanns det bara 2 st svarta. :)
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Stort grattis.
Min graal som ligger närmast till hands, dock kommer jag satsa på en vit. Om ett par år så...
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Är i valet och kvalet om Rolex är för mig, tänkte se om dessa finns att testa hos handlare i Gbg, se om de passar mig.

Är onekligen ganska sugen på en ExpII
 
Topp