• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning: Ich bin ein Frankfurter

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
17 mm. Är det möjligt? Om så, varför? Detta behöver utredas.
Då jag använder mitt måttband och mäter mina klockor då de sitter på handleden så förefaller 17 mm rent mammutaktigt.
Det kan ju knappast vara av nöden tvunget. Snyggt tvivlar jag på.
Möjligen om jag spelat hockey så kanske jag tyckt om det
De äldre modellerna med mindre omkrets och höjd tycker jag om men detta ser groteskt ut.

Kom nu ihåg att detta är min uppfattning och att huvudsaken är att du trivs med uret.
Att den är 17 mm är nu kontrollmätt. Jag tyckde det verkade väldigt groteskt näg jag läste det, efter att jag köpt den... På armen käns det inte så farligt.
image.jpg
image.jpg
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Stort grattis! Du har allt en trevlig sinn-duo nu. Köp nu lite ubåtsstål så får du en fantastisk trio.
Skall försöka leta upp någon med ubåtsstål i Malmö... Vill klämma lite (hör av er, jag bjuder på kaffe). Är rädd för att u1 blir för stor.
"Tyvärr" lämnade min 556i i samband med detta köp. Kanske blir en till, vem vet?
 
Topp