• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning: Jaeger LeCoultre - Master Ultra Thin Perpetual

Greven

Audemars
OH. MY. GOD! Vilken klocka! Stort grattis! Mästerlig paketöppning och sista bilden visar att du verkligen ger allt för den perfekta bilden. Bara det förtjänar extra respekt.
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Väldigt vacker klocka Niklas, grattis! Kul med evighetskalender. Denna platsar absolut in i tråden "Tunna klockor".
Den nya Jaegern med meteorittavla, den har kanske inte evighetskalender?
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Du levererar i vanlig ordning....lite tråkigt att det "bara" är 2 öppningar kvar....grattis till en grym klocka!!

Tack!
Men det kanske bara blir 1 till..
Jag velar lite med min 5:e och sista klocka för denna gång.
Nu är jag inne på att inte smälla alla pengar på en gång utan spara pengarna till sista klockan och försöka få ihop lite till mer pengar för att kanske kunna köpa en ännu finare drömklocka lite senare.
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Det
Där
Va
Riktigt
Jefla
Bra
!
Tack för en trevlig öppning och grattis till en sjuk klocka. Du levererar verkligen! Kul
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
DSCN6933.JPG

Grattis! Den bilden gör att det rasslar till ordentligt i äggstockarna, fantastisk dinka!
 
Topp