• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - Jag vill tacka livet för guld

fredrik!

Cartier
Vaknade upp i onsdags med tårar i ögat, deppig som aldrig förr och undrade vad sjutton som är fel. Började titta på min instagram som såklart består till 90% av klockor och känner "Helvete, jag behöver en ny klocka".. Dagen går och det är inget mer med det fram tills min kära husläkare ringer och har lite dryg information som sänker mig till källarvåningen på jobbet. Går in på KS och ser en annons på lite guld, tänker den snabba tanken "Jag orkar inte vara down, vi köper oss lite glädje tillbaka" och drar ett PM till säljaren. Några timmar senare är pengarna överförda och jag är lika exalterad och lycklig som bara ett litet barn kan vara när när jultomten är på väg.

Idag kom skönheten, tack KS och alla inblandande, ny gör mig lycklig på riktigt.

Description
Brand: Rolex
Model: GMT Master II
Model Number: 16718
Serial Number: N XXXXXX - Cirka -90
Case Diameter: 40 MM
Dial: Factory Rolex Black
Bracelet: No-name läder med Rolex spänne
Crystal: Sapphire

IMG_6235.jpg

IMG_2435.jpg
IMG_1507.jpg
IMG_2990.jpg
IMG_3346.jpg
IMG_0042.jpg
IMG_8253.jpg
IMG_8831.jpg
IMG_4698.jpg
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Grattis den där sneglade man på själv! Och tycker även att din AP är riktigt fin den med! Hoppas läkarens besked inte är något allt för allvarligt!
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Grattis. Hoppas läkarens besked inte var alltför allvarligt.

Kände delvis samma sak, och även jag köpte nytt. Det är härligt!!! Öppning kommer.
 
Topp