• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning. Japansk lyx på hög nivå!

DB15

Panerai
Pledge Member
Listpriset på $4000 stämmer på den nya utan citizen på tavlan. Om de chockhöjde priset på campanola i samband med att de tog bort det vet jag inte men tvivlar.
De är rätt dyra nya men andrahandsvärdet är skräp utanför Japan (om ens bra där) vilket jag antar att du hade stor fördel av vid beg.köp här. ;)
Hehe! Stämmer bra! Men vad ska man säga sjukt mycket klocka för pengarna, precis som jag gillar det. Kollar man på ebay så ligger dom begangnade på ungefär 12-15k med citizen på tavlan :)
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Hehe! Stämmer bra! Men vad ska man säga sjukt mycket klocka för pengarna, precis som jag gillar det. Kollar man på ebay så ligger dom begangnade på ungefär 12-15k med citizen på tavlan :)
Grattis till en bra affär då.
Om jag fattat rätt är det ruskigt hårda krav på de som sätter ihop de där. Rätt långt från vanliga Citizen.
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Nu gäller det bara att hitta någon som kan ta en titt inuti klockan också vid ett senare tillfälle :)
 
Topp