• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - Julafton fortsätter

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Ni som läst den tidigare tråden vet vad som kommer...
9y7yqagu.jpg

MEN också detta...
e9y5uryr.jpg

Hittade inget bättre att täcka adressen med ;)
umuragyv.jpg

Först PS4 och nu iPhone 4??!!?
eru8yva4.jpg

Nääää, en Breitling Aerospace med, jag vet, somrig vit tavla. Inte den dörrvaktsbratten jag har i åtanke men den kommer den med inom en rimlig framtid ;)
9u2a6yba.jpg

Obligatorisk WS
ve9uhe2u.jpg

Lumeshot

Tack som fan Ekmikael du är en riktig goodguy!

Nu ska jag mecka hoj, over and out!
 

Clocksauce

Cartier
Ni som läst den tidigare tråden vet vad som kommer...
9y7yqagu.jpg





MEN också detta...
e9y5uryr.jpg

Hittade inget bättre att täcka adressen med ;)
umuragyv.jpg

Först PS4 och nu iPhone 4??!!?
eru8yva4.jpg

Nääää, en Breitling Aerospace med, jag vet, somrig vit tavla. Inte den dörrvaktsbratten jag har i åtanke men den kommer den med inom en rimlig framtid ;)
9u2a6yba.jpg

Obligatorisk WS
ve9uhe2u.jpg

Lumeshot

Tack som fan Ekmikael du är en riktig goodguy!

Nu ska jag mecka hoj, over and out!

Grattis till en fin klocka! För övrigt är väl en Aerospace om något en dörrvaktar klocka då man inte behöver oroa sig för en tung rotor som repar upp hela insidan medans man slåss och kastar ut överberusade patrons!
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Grattis till en fin klocka! För övrigt är väl en Aerospace om något en dörrvaktar klocka då man inte behöver oroa sig för en tung rotor som repar upp hela insidan medans man slåss och kastar ut överberusade patrons!
Precis därför som jag knep den andra aerospace som låg ute. Man vill ju inte få nån konstig snedbelastning i baksvingen av en snurrande rotor när man pucklar på folk.

Och till TS, stort grattis till fin klocka.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Den hade jag också spanat in i Ekmikaels låda. Ett riktigt jäkla stort grattis till att du knep den och äntligen blev med Bratte.
Den ÄR läcker med den tavlan och passar bäst med titanlänken.
 
Topp