• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - klart grabben ska ha en Rolex...

Nic

Rolex
2-Faktor
Fascinerande hur mycket plast man kan få plats med på en liten klocka, så här två dygn efter leverans hittar jag fortfarande små plastbitar.
Nu senast en liten nästintill mikroskopisk sak på Rolex-kronan som sitter på låset. Är mäkta imponerad hur man ens kan lyckas sätta en liten plastbit där. :)
 

CyberAndre

Cartier
Fin!!!!!!!! Alltså, just den där är så jätte, jätte, jättesnygg så jag rullar runt i lidande och avundsjuka på allvar! :mad::drowning: :bawling:!!Jag har sett och provat den modellen IRL, så jag vågar erkänna det utan tvekan.
Och du SKALL ju bära den där med stor heder, varje dag! :cigar: Det skulle i alla fall jag göra, dag som natt, hela tiden! Om det vore min klocka så skulle jag säkert inte alls ta av den utom när jag själv i enrum beundrar den. Klart grabben skall ha en Rolex! JA!!! Absolut, jag det tycker jag också!
Nu skall jag inte låta MIN avundsjuka äta upp mig. :arghh:Hellre erkänner jag den offentligt. :snaphappy::watching::banghead: Just nu är jag så så avundsjuk så jag känner mig sjuk. Jag har två klockor jag vill ha och som är på min Bucket List. Den där jätte, jättefina Rolexen du köpt, är en av dem!
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Det ÄR en hyfsat vanlig klocka på Ks. Den blir dock inte sämre för det. Rolex kan det där med att tillverka ur som många vill ha.
Grattis och hoppas du använder den ofta!
 
  • Like
Reactions: Nic

Nic

Rolex
2-Faktor
Fin!!!!!!!! Alltså, just den där är så jätte, jätte, jättesnygg så jag rullar runt i lidande och avundsjuka på allvar! :mad::drowning: :bawling:!!Jag har sett och provat den modellen IRL, så jag vågar erkänna det utan tvekan.
Och du SKALL ju bära den där med stor heder, varje dag! :cigar: Det skulle i alla fall jag göra, dag som natt, hela tiden! Om det vore min klocka så skulle jag säkert inte alls ta av den utom när jag själv i enrum beundrar den. Klart grabben skall ha en Rolex! JA!!! Absolut, jag det tycker jag också!
Nu skall jag inte låta MIN avundsjuka äta upp mig. :arghh:Hellre erkänner jag den offentligt. :snaphappy::watching::banghead: Just nu är jag så så avundsjuk så jag känner mig sjuk. Jag har två klockor jag vill ha och som är på min Bucket List. Den där jätte, jättefina Rolexen du köpt, är en av dem!
Tack för dem fina orden! Jag hoppas du själv får lägga vantarna på en Sub så småningom, det är bara att bestämma dig för att börja spara undan tills du nått ditt mål. :)

Det ÄR en hyfsat vanlig klocka på Ks. Den blir dock inte sämre för det. Rolex kan det där med att tillverka ur som många vill ha.
Grattis och hoppas du använder den ofta!
Du har alldeles rätt, oavsett hur många som har en så är det fortfarande en förbannat grym klocka.
Tack för det, den kommer definitivt att få sin beskärda del av handledstid. :)
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Det är en härlig känsla att titta ner på armen och se en klockan som man vet aldrig kommer att lämna, så känns det för mig och jag hoppas det känns så för dig. Stort grattis och bra val!
 
  • Like
Reactions: Nic
Topp