• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning, lilla blå.

jabla

Sarlacc
Grattis!
Alltid kul med folk som köper annorlunda klockor. Man lär sig alltid något nytt i de här trådarnan oavsett vad man tycker om klockan.
 

Picke79

Cartier
2-Faktor
Fet!! Klämde på en när jag var inne i en Hublot Boutique i San Fransisco och diggade den hårt!! Alltid kul med fler Hublot på forumet ;)
Jag såg i den lilla marknadsundersökningen att Hublot innehavet ligger strax över 1% så vi är inte ensamma. Men det saknas en officiell tråd...
 
  • Like
Reactions: Rey

Picke79

Cartier
2-Faktor
Grattis. Riktigt kool.
Vad är det för winder? Brandad hubolt, eller?
Tackar. Ja den är Hublot märkt. Kan inget om winders och har inget att jämför med så jag har inte mycket mer att tillägga. Lägger med ett par bilder istället
 

Bilagor

  • DSC_0334.JPG
    DSC_0334.JPG
    63.7 KB · Visningar: 37
  • DSC_0335.JPG
    DSC_0335.JPG
    79.8 KB · Visningar: 34
  • Like
Reactions: Rey

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
@Picke79 kan vi inte få se lite fler bilder? Typ i det lilla dagsljus vi har också?
Igår tänkte jag att det verkligen inte var min kopp av te, och tror idag fortfarande inte att det är det, men fan så nyfiken jag är på att se mer av den. o_O
 

Picke79

Cartier
2-Faktor
@Picke79 kan vi inte få se lite fler bilder? Typ i det lilla dagsljus vi har också?
Igår tänkte jag att det verkligen inte var min kopp av te, och tror idag fortfarande inte att det är det, men fan så nyfiken jag är på att se mer av den. o_O
Ska försöka lösa det. Håll till godo med min första någonsin `hand i ficka bild` i helt naturligt blixtljus i hallen. Men jag kan garantera att det blir fler bilder på klockan, kanske här och garanterat i dagensklocktråd
IMGP6450.JPG

Nu vill jag ha tips på hur man får till en sån här bild utan spegel.
P.S. tavlan har siffrorna åt rätt håll egentligen.
 

_jonte

Patek
Älskar den, en av de koolaste klockorna från Hublot. Samtidigt lite ful, men på ett bra sätt! :D
Stort grattis till den!
 
Topp