• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - Min första Rolex

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Din fru är ju snäll! Min hade nog förvandlats till ett blodtörstigt monster...:)
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Träffade yonsson och han kunde faktiskt tänka sig att klämma lite på min Rolex efter att jag tjatat på honom en stund. Fall framåt?
Tack för kaffet förresten.
 

Mikael B

Breitling
Nu har du spammat dig upp till gränsen för köp och sälj. T o m kommenterat "snygg" i den här tråden som är ett aprilskämt. Där det inte ens visas en klocka.
Tror du att du kommer upplevas som seriös på säljsidan?

Tyckte GMT mastern var snygg på bilden. Jag ska bara köpa en klocka sen slipper du mig så låt mig "spamma" 20 inlägg genom att ge positiva kommentarer. Gnällspik
 


giphy.gif
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Tyckte GMT mastern var snygg på bilden. Jag ska bara köpa en klocka sen slipper du mig så låt mig "spamma" 20 inlägg genom att ge positiva kommentarer. Gnällspik
Inläggsgränsen på köp&sälj fyller en funktion. Har du funderat på vilken? Det handlar om att KS är ett community där man ger och tar och bygger förtroende för varandra och därefter gör affärer.
Nu har du spammat upp en trave gamla trådar på nån timme bara för att få dina inlägg. Så du tycker att jag är en gnällspik? Själv tycker jag att du är en tondöv icke påläst fjant. Lycka till med klockköpet. :)
 
Topp