• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - min första

JohanS

Omega
Har läst och sett era paketöppningar och tänka jag skulle bjussa på en egen. Jag tror 2014 kommer bli ett tokigt klockår.

Från Tyskland - budade hem på Ebay


Inget fancy



Kantigt...



IT´S ALIVE - Buler Astromaster, en riktigt gammal skrotig sådan på ett slitet blått! skinnarmband.


Nu ska den piffas upp - det ska testas nya band, och förhoppningsvis ska den glänsa lite mer.
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Grattis!! Forumets andra om jag inte misstar mig :D
Tredje isf. Vad jag har sett. Jag har iofs 2 stycken, så då kanske det blir fjärde om jag tänker efter. Eller jag har egentligen ingen koll:). Hur många sitter på en Astromaster här på forumet?
JohanS, grattis till en skön klocka. Mina säger hej!
BulerAstromaster2.jpg

SsXhBVI.jpg
 

JohanS

Omega
Tackar allihopa! Faktum är att det kan dimpa ner en till inom kort. Dock grämer jag mig något oerhört att jag förlorade en auktion om en Bulova 4420101 på grund av att jag var för orutinerad Ebay:are.

Jag återkommer med fler bilder när det hänt något med det. Tänkte försöka hitta dels ett bra stålband + ett gummiband.
 

JohanS

Omega
Bjussar på den här också. Plockade isär han idag och tog bort värsta smutsen. Instagrambild så färgerna är lite snea.
Ska försöka ta bild i dagsljus imorrn.

Kort fråga. Kan jag putsa upp glaset? Tavlan är fantastiskt fin där under nämligen, men den syns ju knappt igenom det repiga dassiga glaset.
C4WagIu.png
 
Topp