• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning (mycket text :) )Office Panerai PAM00422 Luminor Marina

Rookie

Cartier
2-Faktor
Grattis! :D
Jag har inte tittat åt Panerai alls förrän nu på senare tid när det börjat dyka upp bilder på denna modellen. Det känns som att min känsla börjar övergå i att börja leta och ordna ett köp. Era grymma bilder är nog det som bidragit till behovet mest, så m.a.o sluta posta grymma bilder så slipper jag hitta nya klockor att kasta pengar på! haha
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Grattis till en väldigt fin klocka!

Måste säga att Panerai växer mer och mer hos mig. Tror dock att mina armar är lite för klena och att det skulle kännas lite väl stort tillsammans med kostym på jobbet.

Mycket pannor just nu på KS. Är det en bom vi ser?
 
Grattis, den är überfeet, även om jag gillar stora dinkor så blir 47mm för stort på mig, annars hade jag haft en 372, 422 och 372 är helt klart dom snyggaste pannorna estetiskt oavsett prisklass...
 
Topp