• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning (mycket text :) )Office Panerai PAM00422 Luminor Marina

MaziK

Rolex
2-Faktor
Grattis! :D
Jag har inte tittat åt Panerai alls förrän nu på senare tid när det börjat dyka upp bilder på denna modellen. Det känns som att min känsla börjar övergå i att börja leta och ordna ett köp. Era grymma bilder är nog det som bidragit till behovet mest, så m.a.o sluta posta grymma bilder så slipper jag hitta nya klockor att kasta pengar på! haha

Tjena

tackar det är alltid gött med mer Panerai åt folket!

Lovar att det kommer komma mer bilder :D
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Shit vad det sög till nu. Cravings efter beige färg och guldvisare. PR på baksidan är ju pricken över i:et, det enda som saknades på 372:an.
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Är inte så förtjust i dem egentligen men denna var fasen riktigt schysst! Glaset var verkligen läckert. Grattis!
Shit vad det sög till nu. Cravings efter beige färg och guldvisare. PR på baksidan är ju pricken över i:et, det enda som saknades på 372:an.
Läskigt snygg bakboett :nailbiting: :wideyed: :hungry: och ett stort GRATTIS till Pannan den är supernice!


Tjena

Tackar! Kombinationen av de olika detaljerna är verkligen fantastiskt. Från guldvisarna, till det välvda glaset, till boettens närvaro, baksidan är trevlig men jag hade önskat att de visat lite mer av verket...

Jag tror dock att utan guldvisarna så hade det totala intrycket ändrats ganska så mycket.
 
Topp