• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning nr. 1!

natovintage

Rolex
2-Faktor
Det är det, var mycket populärare på slutet av 80-talet och långt in på 90-talet, har själv haft och har några stycket Breitlings... Skulle vilja ha en chronomat från början på 90-talet med den vinröda tavlan.
Det var tanken för mig... Eller rättare sagt bollade fram och tillbaka mellan chronomat, vintage chrono dressare och Airwolf... Men tankarna dog ganska så plötsligt så fort jag hittade denna Superocean, tyckte att den var för fräsch för att låtas gå :D
 

mega

Rolex
Grattis!
Var rätt sugen på din Aero på köp & sälj, det var bra pris också. Som tur är så sansade jag mig (har redan en, lite nyare, fast tror jag gillar din gamla bättre) :arghh:
 

natovintage

Rolex
2-Faktor
Grattis!
Var rätt sugen på din Aero på köp & sälj, det var bra pris också. Som tur är så sansade jag mig (har redan en, lite nyare, fast tror jag gillar din gamla bättre) :arghh:
Tack! Fick många mjukhjärtade mail, den va vacker i tavlan men jag var egentligen inget fan av titan.. Det lär trilla in någon likadan på KS nångång ;)
 
Topp