• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning och kort recension av Linde Werdelin Spidolite

Compiss

Patek
2-Faktor
Inte en klocka för alla. Kudos till dig som vågar. Intressant läsning och mkt bra bilder. Stort grattis till din klocka. Skall bli intressant att följa den och hoppas du skriver någon recention efter att du haft den på armen ett tag.

Intresset växer för LW.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Skön läsning, tack! LW är ett spännande märke, jag diggar deras boetter och att dem har gjort dem till rena verktyg också rent teknologiskt. Grattis till en ball klocka :D
 

hannes1988

Cartier
Jäkligt cool är den! kommer ihåg den förra öppningen av en LW, har för mig att den var i kolfiber?! Och redan då blev jag sugen men det är väl framförallt storleken jag är lite rädd för men mäter den 49 som yttermått alltså "lug to lug" ?

Grattis förresten!!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Coolt! Brukar normalt inte fastna för dessa futuristiska skapelser men den har kan jag inte sluta titta på. Kul med något udda. Stort grattis!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Grattis @_jonte ! Riktigt cool, men vilken smutssamlare :) Tack för trevlig paketöppning och recension! Väldigt uppfriskande att några köper moderna klockor som faktiskt ser moderna ut :)
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Så jäkla bra! Trevligt skrivet och snugga bilder - tack för det!

Älskar den! Av någon outgrundlig anledning. Klockor väljer man verkligen med hjärtat uppenbarligen...

Grattis till en cooling!
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har också tittat på LW ett tag men aldrig slagit till, stort tack för ett kanon inlägg!!! ;)

Stort grattis!
Mvh
Micke
 

Btotheb

Omega
Fan, går inte annat än att gilla den där. Trots att jag egentligen inte vill. Lite som en Koenigsegg när man vanligen dreglar över Porsche 356. Som ett litet rymdskepp för handleden. Blir onekligen sugen på att testa någon gång. Dessa tycks ju faktiskt vara möjliga att införskaffa, till skillnad från tex Richard Mille.
 
Topp