• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning och SPEEDY TUESDAY!!!

Malte

Omega
schyst. Jag ska titta på en ny speedmaster pro imorgon tänkte jag. Står mellan den och en datejust men efter att ha sett denna tråd är jag ganska säker på att det blir en speedmaster.
 

F1zbo

Cartier
2-Faktor
Grattis till en av de trevligaste klockor som finns :)

Köpte min andra Speedy pro förra helgen efter att ha saknat min förra för mycket.
Dock blev det ingen vintage denna gång utan en nästan helt ny, med nya, enorma boxen.

Fick hem nytt läderband idag som åkte på direkt:
image.jpg
 

POT

Friends of KS
Grattis till en av de trevligaste klockor som finns :)

Köpte min andra Speedy pro förra helgen efter att ha saknat min förra för mycket.
Dock blev det ingen vintage denna gång utan en nästan helt ny, med nya, enorma boxen.

Fick hem nytt läderband idag som åkte på direkt:
image.jpg

Grymt snyggt läderarmband! Vart har du köpt det? Letar själv till en av mina speedys.
 

Malte

Omega
Grattis till en av de trevligaste klockor som finns :)

Köpte min andra Speedy pro förra helgen efter att ha saknat min förra för mycket.
Dock blev det ingen vintage denna gång utan en nästan helt ny, med nya, enorma boxen.

Fick hem nytt läderband idag som åkte på direkt:
image.jpg


Jag har tänkt att köpa den nya med enorma boxen. Vad tycker du om extra banden som följer med, är det bara ploj eller är det ngt att ha? Boxen är jag egentligen inte så intresserad av men 2 extra omega band lockar.
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Trevligt nyförvärv! Är egentligen för länk men den där var fräsch på nato. Har, precis som alla andra, också haft en och börjar bli sugen på att köpa tillbaka den...
 

F1zbo

Cartier
2-Faktor
Jag har tänkt att köpa den nya med enorma boxen. Vad tycker du om extra banden som följer med, är det bara ploj eller är det ngt att ha? Boxen är jag egentligen inte så intresserad av men 2 extra omega band lockar.

Jag tycker att Natot är riktigt trevligt, och det kostar dessutom löjligt mycket att köpa i efterhand.
Kardborrbanded är mer av rn gimmick om jag ska vara ärlig.
Dessutom följer det med ett högkvalitativt bandverktyg och den nya länken är numera skruvad.

Svårt att svara på om det är värt det. För mig var det definitvt rätt köp då jag anser att ovannämnda saker är värdehöjande :)
 
Topp