• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning: Omega 45:th + Glashütte Original

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Grymt snygga klockor! Har själv varit sugen på båda två! :)

Det finns ju en till sån Omega på forumet och den personen har köpt till en titanlänk som passar perfekt!
 

TouchingEvil

Cartier
11.JPG
12.JPG
13.JPG
14.JPG
15.JPG
16.JPG
17.JPG
18.JPG


Och handledarn :)
19wrist.JPG


Nu är allt jag önskar att moddsen på KS fixar en Glashütte logga/emoj så jag kan uppdatera min skryt-signatur :)
Tack för att ni tog er tid.
/ Niklas

Grattis! Glashutten är så himla vacker att man nästan fäller en tår.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Snygg trådstartsdebut med två fina och ovanliga klockor! Riktigt häftiga. Omegans tavla var riktigt snygg close up och glashutten är verkligen en kostymare som sticker ut.
 

Turbotom

Omega
Omegan är asball! Man blir dock lite chockad över hur lätt den är när man är van att kånka runt på en Speedy i stål! Grattis till fina klockor!
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Två fantastiska klockor som kompletterar varandra väl! High class!
Jag tycker det är lite konstigt att leverera Speedyn på Nato, jag tycker detta är något envar kan komplettera med efter tycke. Jag tycker kroko fungerar utmärkt. Ditt gråa absolut eller något som fångar upp guldet. Grått med guldsömmar/stickningar hade varit perfekt! ;)
Bra bilder dessutom!
Förresten, Hadley-Romas Corduraband i grått kan nog fungera utmärkt till Omegan!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Omegan är riktigt fin. Men här får den rejält med pisk! Glashutten är fantastisk!! Kan som sagt bäras med tavlan både upp å ner för baksidan går inte av för hackor den heller:)
 

TonySoprano

Cartier
2-Faktor
Riktigt kul val av klockor TS! Särskilt att ge sig på den GOn, önskar med äga en sådan klocka någon gång framöver, känns som en riktig blickfångare.
 

Bassman

Friends of KS
Omegan är ju urläcker, passar bra i rymden, t.ex. på skeppet Nostromo..
Glashütten fin också, men har lite svårt för layouten på tavlan.
Grattis!
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Stort tack till alla!
Vilka härliga kommentarer att vakna upp till denna underbara söndag :)

Ska bära Omegan med stolthet idag, synd bara att man måste ha jacka på sig..
Men i kväll tar jag med mig frugan och dotter ut på söndagsmiddag på restaurang så jag kan visa upp Glashutten :happyhappy:

Ha en skön söndag allihopa!
 

DrDre

Patek
Väldigt fina båda två. Ang armband till Speedmastern. Något i borsta läder/nubuk, kanske tom borstat croco, skulle nog matcha urtavlan och resten av klockan väldigt fint.

Något i den här stilen, men kanske lite mörkare? Bilden från ABPs hemsida.

gal-1760590.jpg
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Riktigt välskrivet inlägg, bra bilder och framförallt.. grymma klockor:)
GO'n är ju för jäkla läcker!
Bara buga och gratulera
 
Topp