• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - Omega Seamaster 300 Master Co-Axial

DrDre

Patek
Det var jag!
Jag kör 20mm band och nato, märker knappt av glipan.

2015-04-24 07.32.30.jpg
2015-04-24 15.27.13.jpg

Jäkla snyggt band och fin kombination på den klockan. Vad är det för märke?
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Den där har verkligen gått upp och ned för mig.

Hade grym förväntan innan Basel förra året med deras teasers. - sen besvikelse, det blev inte vad jag föreställt mig. Sedan lite irritation på lysmassan. Sen växte den, den är snygg. Sen såg man den live och tyckte den var grym, lysmassan är ingen fråga längre. Den vill man ha. Sedan nää den är för blingig. Sedan acceptans ang blinget också och nu har jag landat på den sidan sv staketet där jag tycker den är väldigt lyckad.

Stort grattis.
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Den där har verkligen gått upp och ned för mig.

Hade grym förväntan innan Basel förra året med deras teasers. - sen besvikelse, det blev inte vad jag föreställt mig. Sedan lite irritation på lysmassan. Sen växte den, den är snygg. Sen såg man den live och tyckte den var grym, lysmassan är ingen fråga längre. Den vill man ha. Sedan nää den är för blingig. Sedan acceptans ang blinget också och nu har jag landat på den sidan sv staketet där jag tycker den är väldigt lyckad.

Stort grattis.

Blinget jobbar man bort genom hårt användande ;)
 

Wi

NLA
2-Faktor
En modern dykare jag tycker är ruggigt läcker på rätt band, fördelen gentemot nyare submariners (som å andra sidan för egen del är snyggare än Omegan på länk).

Grattis till TS :)

Håller med. Submariner 114060 är snyggare än omegan på länk, men funkar inte speciellt bra med andra band. Omegan har jag sällan på länken!

Jäkla snyggt band och fin kombination på den klockan. Vad är det för märke?

Tack :) No name band från random eBay-säljare. Sök 20mm canvas
 
Topp