• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning Omega SM300 Titan

jandan

Panerai
Grattis, helt rätt! Har själv en Aerospace Evo i titan som får mer handledstid än jag trodde när jag köpte den.
Har varit och klämt på en SM300 i stål, och suget finns där, får kolla in en i titan vid tillfälle...
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Såg den på Bergströms idag. Riktigt snygg!

Har haft en citizen i titan tidigare. Enkelt ur. Härligt med titan!!

Ännu en gång grattis!
 

PCB

Audemars
tycker pcl är helrätt på denna klockan,
fick verkligen upp ögonen för modellen genom denna tråd,,hade ju varit perfekt duo ihop med min speedy:)
 

PCB

Audemars
tycker oxo den balanserar sej otroligt bra mellan vintage och modernt
många andra remakes känns bara vintage,men denna lyckas kännas modernt fräsch också...
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
tycker oxo den balanserar sej otroligt bra mellan vintage och modernt
många andra remakes känns bara vintage,men denna lyckas kännas modernt fräsch också...
Hade den svarta i stål för en tid sedan o den är bra men just denna i Titan ger en mörkare ton i boett o länk samt en bezel o tavla som är blå men inte uppenbart blå vilket ger en helhet som den i stål inte riktigt når upp till. Mina subjektiva tankar då ;)
 

plattfot

Rolex
Bra köpt! Modell med många rätt och blått lyfter den ytterligare.
Storleken den största anledningen till att jag inte har planer på en.
 

PCB

Audemars
Hade den svarta i stål för en tid sedan o den är bra men just denna i Titan ger en mörkare ton i boett o länk samt en bezel o tavla som är blå men inte uppenbart blå vilket ger en helhet som den i stål inte riktigt når upp till. Mina subjektiva tankar då ;)
är normalt sett ingen titan fantast men omega har fått till finishen otroligt bra på denna,
du ? vad mäter den lug till lug?
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
ja , men menade längden från lugspets till lugspets
image.jpeg
 
Topp