• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning Patek Philippe - Min graal klocka

par

Patek
2-Faktor
Fantastiskt, stort grattis @Niklas jag stod själv och funderade i våras på att sälja allt och bli owg med 5170. Tycker det är en av de bästa klockorna som tillverkas idag.
Bara att hålla tummarna att den följer 5070s värdetveckling nu då, tycker egentligen 5170 har bättre storlek.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Hatten av och stort grattis! Känns som nivån på klockorna på KS håller på att höjas ytterligare ett snäpp från en redan hög nivå. Man bara sitter och gapar :eek:
 

JoeMix

Breitling
2-Faktor
Helt galet vacker. Underbart att se och läsa om någon som förverkligar sin dröm. Vi andra får fortsätta att drömma.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Så jävla sjukt!
Bara att applådera till ditt sätt att gå all in! Den är ruskigt läcker den där.
Well earned efter den utförsäljning du haft på senare tid... EPIC!:woot:
 

Shadyboy

Cartier
Det bästa med den här Patek-öppningen (kan ju inte heta paketöppningen...) är att precis ALLA inköp och paketöppningar bleknar i jämförelse, vilket ju har den positiva effekten att precis vilket kommande inköp som helst som man funderar på plötsligt känns hanterbart och nästan lite Ur och Penn. Så hatten av för att alla KS:are nu kan gå all in helt utan samvete! Enormt stort grattis till fullständigt galen klocka. En dröm att ens få ha en på armen om så bara för 1 minut...
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Grattis!! Jag har ju förstått att något varit pågång i och med dina försäljningar. Om jag någonsin skulle få möjlighet att välja mellan de tre modellerna hade jag valt samma. Nu måste vi få veta, vad hade du för puls när du satte den på armen första gången?
 
Topp