• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning: Rött till jul. I en grön ask.

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Grym! Skulle verkligen vilja ha en röding! Visst har den även ägdes Poormans? Tycker jag känner igen det på visarna :D

Grattis :)
 

petank

Omega
Är så skakig så jag låter bilderna tala.
Bättre än såhär blir det nog inte för mig.
Stort Grattis Jacob. Den här har du verkligen väntat på...;)

cbVbiwJ.jpg

IBU4sq7.jpg

YQT2XaP.jpg

o6w9OlY.jpg

6rAe32g.jpg

TOJMkFU.jpg

f2zvNjv.jpg

sPWu42T.jpg

l9Uhfwo.jpg


Tack martinhook för en suverän affär!
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Sanningen är den att Jacob kände ett behov av att flexa lite från jobbet idag pga att Posten aviserade att det fanns ett paket att hämta på den lokala ICAbutiken... Väl hämtat, kan jag förställa mig scenen i bilen... :woot:

Jo, det gick inte långsammare till ICA än vanligt i alla fall. :D
 

Bolio

Panerai
Kan nog säga att det är nog inte bara du som tycker att det inte kan bli så mycket bättre och det var inte bara du som hade den i sikte men det var du som knep den stort GRATTIS.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Men fy faen Jacob:wideyed: ! Skulle säga att den klockan är min absoult största favorit klocka när det gäller vintage, är nog den enda för dagen jag även skulle själv vilja ha i min samling! Härligt att du visar att drömmar kan hållas bvid liv :), ett stort GRATTIS till en underbar klocka...
 
Topp