• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - Rolex Day-Date Platina - Ref:118206

Chagall

Cartier
Nja, ställer mig tveksam till just den modellen. Inte min grej, nej tack...

Äh, det viktigaste är att du är nöjd ändå. Gratulerar! :D

Acceptera mig som följare på instagram också. *Visslar*
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Stort grattis, riktigt fin klocka och klart den ska ha den ljusa tavlan.

Nu hoppas jag slippa få frågan:
"-Är det du som är leben?" När jag går på klockevent, bara att kolla på armen först liksom :)
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Grym @leben
En riktig dräpare i ett sleeperformat!
Jäkligt skön liknelse med Omens och Niklas paketöppningar, finns alltid någon som är värre;)
Stoort grattis!!
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Skön känsla att vara hemma, även om det bara är med en Alfa, Ferrari är inte för alla ;)

Stort och tungt grattis.

(önskar jag hade balls att handla dyrt från staterna, måste lära mig/förstå)
 

DrDre

Patek
(önskar jag hade balls att handla dyrt från staterna, måste lära mig/förstå)

Bara att beställa. :)

215539177_40e51c0f-04cc-4ac3-94b9-5e3cd94555b8.jpg
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Vad ska man säga? Klocksnack behöver stänga ner en vecka så att alla hinner hämta andan efter den här veckan:)
Grattis. Jag beundrar målmedvetenhet och beslutsamhet och tycker det är grymt kul att läsa att du uppnått ett mål. Rent egoistiskt hoppas jag dock att du hittar något nytt du vill ha snart för du har himla roliga paketöppningar:)
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Helt djäkla underbar!
Det känns fantastiskt att äntligen få dra på sig klockan man drömt om eller hur? :)
Men jag köper INTE att du tycker att du hamnar i skuggan av de andra nyanlända klockorna. Inte en chans.
Vi har alla köpt klockor som det ligger drömmar, uppoffringar och arbete bakom! Alla drömklockor är värda lika mycket för ägaren.
Om något så är det bara olika färger och utrustning på våra Ferrari's.

Stort djäkla grattis och du får en till high-five av mig!
Ser fram emot att få se den blåa tavlan :)
 

Icaras

Rolex
Tänk så många klockbudgetar som eskalerat tack vare en sketen (nåja) SMP :D
Hur som helst ett stort grattis! Den ljusblå tavlan knäcker de flesta DD-tavlor.
 

ssp226

Cartier
Jag började också med en likadan Omega Seamaster, kul!
Day-date i platina är MÄKTIGT och önskar dig stort grattis!! Jag kan intyga att den väger tungt på handleden. Provade nämligen denna Day-Date II i platina igår.

platina.jpg
 
Topp