• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - Rolex Day-Date Platina - Ref:118206

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Helt djäkla underbar!
Det känns fantastiskt att äntligen få dra på sig klockan man drömt om eller hur? :)
Men jag köper INTE att du tycker att du hamnar i skuggan av de andra nyanlända klockorna. Inte en chans.
Vi har alla köpt klockor som det ligger drömmar, uppoffringar och arbete bakom! Alla drömklockor är värda lika mycket för ägaren.
Om något så är det bara olika färger och utrustning på våra Ferrari's.

Stort djäkla grattis och du får en till high-five av mig!
Ser fram emot att få se den blåa tavlan :)
Stort tack
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Imponerande och ett jättegrattis. Det är en drömklocka.

Och apropå odds...vad är chansen att du har köpt en exakt likadan som jag redan har.

image.jpg
Hahaha
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Sjukt mycket grattis @leben! Den ljusblå kommer bli så bra, baby-blått är ju du. Fan va fint, platina är bäst.
Billiknelsen var riktigt kul. Vilka jävla odds alltså :)
 

JohnDoe

Rolex
Vad ska man säga? Klocksnack behöver stänga ner en vecka så att alla hinner hämta andan efter den här veckan:)
Grattis. Jag beundrar målmedvetenhet och beslutsamhet och tycker det är grymt kul att läsa att du uppnått ett mål. Rent egoistiskt hoppas jag dock att du hittar något nytt du vill ha snart för du har himla roliga paketöppningar:)
En vecka...minst en månad om jag ska ha en chans att trappa ned beroendet.
 

Lalas

Cartier
F-E-T, stort grattis!, alla tre klockarna i jämförelsen är så fantastiska på sitt sätt, skulle kunna tänka mig alla tre faktiskt...
 

hannes1988

Cartier
Kan bara buga och säga att det kan vara en Graal för mig, Daydate platina och ljusblå tavla är bland det mest cleana och vackraste som finns! Många grattis!!!
 
P

Philippe Stern

Guest
Var tvungen att gå in och se den igen. Jag hade kört svart på vinterhalvåret och ljusblå på sommarhalvåret. Båda talvorna är grymma. Shit vad jag är avis. Stort grattis.
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Stort grattis! Det där är ett sånt jäkla vräkigt understatement-as! Riktigt grym! :)

Men man får ju en rätt skev verklighetsuppfattning av att hänga på KS. Den saken är ju klar... :) Galna klockor som trillar in här. Som de flesta drömmer om att ens få se i verkligheten, genom ett skyltfönster. I en tidning... :)
 

matage

Omega
Galet snygg!!! Har aldrig funderat över platina förr men känner just nu att jag är lycklig i illusionen om att 36mm är för litet för mig ändå ;)
 

M021

Rolex
2-Faktor
Stort grattis! Det där är ett sånt jäkla vräkigt understatement-as! Riktigt grym! :)

Men man får ju en rätt skev verklighetsuppfattning av att hänga på KS. Den saken är ju klar... :) Galna klockor som trillar in här. Som de flesta drömmer om att ens få se i verkligheten, genom ett skyltfönster. I en tidning... :)
Så jävla sant, bott i Amsterdam nu i snart 5 år, alla kör vespa här, (inget hjälmkrav), så var själv och kollade på en, 30lakan! Helvete heller tänkte jag, jag cyklar. Hur vågar dom ens ta så mycket betalt. Istället åker man hem och applåderar klockköp för ca halvmiljonerna istället. Inte alls skevt.
 

Simpatico

Rolex
Stort grattis. Helt underbart.
Kul skriven öppning, gillas mycket.
Sjuk vecka det här. Inte hälsosamt att vara i den här delen, dags att krypa ner mot vintage igen.
- Galet, muttrade han för sig själv.
 
Topp