• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

[Paketöppning] Rolex Daytona 116500LN

ZtaFfaN

Panerai
2-Faktor
Grattis! När blir dagen han får ta över klockan?
Synd att inte jag själv kom på den idén för 22 år sedan:(.
 

Lalas

Cartier
Jag skulle gärna haft en Daytona från -79 men min far tänkte tyvärr inte som du! Grattis x2, fick själv barn i vintras, bästa som har hänt!!
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Frågan är hur den sitter på sonen. Får vi ett handledsskott?
Grattis till er!

Haha! :D Ber att få återkomma med ett sådant. Tillsvidare bjuder jag på ett par bilder från morgonen.

image.jpeg


image.jpeg
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Grattis! När blir dagen han får ta över klockan?
Synd att inte jag själv kom på den idén för 22 år sedan:(.

Wow, en av drömklockorna, grattis och vilken fantastisk idé! Är tanken att sonen får den i 18-årspresent? :)

Jag har inte bestämt när det blir och kommer troligtvis inte göra det heller. Sonens mognad får avgöra men jag tänker mig att det tidigast blir när han fyller 20. Många år för mig med Daytona således! :D
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Bra initiativ och grattis till både dig och sonen! Har också börjat fundera på framtida bärare när jag köper klockor och både sonen och dottern är försiktigt nyfikna på pappas hobby, vilket bådar gott :)
 
Topp