• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning; Rolex Explorer II, 16570

calzone

Vacheron
Beklagar sorgen :( Finns inget värre än att förlora en familjemedlem för tidigt. Bra tänkt! Den e riktigt fin den klockan stort grattis o hoppas den får va me på många härliga äventyr.
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Beklagar bortgången.
Blev lite rörd av din post, tycker det är en väldigt fin gest att kombinera ett intresse vi älskar med personer vi älskar. Tyvärr är det så mycket vi inte hinner med innan tiden är slut. Hoppas du tar dig tid att göra sånt ni pratat om att göra tillsammans. Med klockan kring armen.
Njut av den, och grattis till en fin klocka!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Beklagar förlusten av din far, men det låter som du har fina minnen efter honom.
Köpet av & tanken bakom klockan låter helrätt.

Slit den med hälsan!
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Beklagar din fars för tidiga bortgång. Ni verkar ha gjort en hel del fina och roliga resor tillsammans. Mycket bra val av klocka för att hedra honom.
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Jag ser inget bättre sätt att hedra och minnas din far på. Fin klocka som du förhoppningsvis kommer få många fina minnen ihop med :)
 

Fredrik (Swe)

Rolex
2-Faktor
Beklagar bortgången av din far!
Var själv i samma sits för några år sedan med skillnaden att jag fick ta över klockan jag köpte åt honom en gång i tiden(var farsan som fick mig tidigt att få upp ögonen för klockor och han pratade alltid om att han ville ha en Breitling).

IMAG0244.jpg


Låter som en perfekt idé att köpa den klockan som symboliskt binder ihop er via resandet. En underskattad modell som är gångbar vare sig den är "i ropet" eller ej tack vare syftet med köpet.

Grattis till grym klocka men beklagar anledningen till köpet.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Grattis till en underbar klocka och vilken känsla du förmedlar. Beklagar sorgen, miste min far på tok för tidigt och har hans klocka i klocklådan och ser den varje dag.

Hade själv en vit 16570 och saknar den, och jag har ett fint Nato som passar din. Skicka din adress via PM så kommer sommarkostymen som en gåva på posten!

Mvh
Compiss
 
Topp