• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning; Rolex Explorer II, 16570

Jonaz

Rolex
Jag beklagar sorgen.
Fin berättelse och det verkar på din beskrivning att han skulle uppskatta gesten ifrån dig.
Grattis till en härlig keeper!


iPhone | Tapatalk
 

n1tro

Panerai
Jag beklagar sorgen men glädjer mig åt att du funnit ett ljus ändå, trots allt.

Hoppas allt lättar på sikt och att du mår väl.

Mvh G
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Tack igen allihop!
Var inne på Rob och de kan hjälpa till med graveringen, så jag går nog på det spåret och passar på att få den kollad samtidigt.

Den här klockan ska få leva ett rövarliv med mig. :)
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Grattis till en underbar klocka och vilken känsla du förmedlar. Beklagar sorgen, miste min far på tok för tidigt och har hans klocka i klocklådan och ser den varje dag.

Hade själv en vit 16570 och saknar den, och jag har ett fint Nato som passar din. Skicka din adress via PM så kommer sommarkostymen som en gåva på posten!

Mvh
Compiss
Mycket vänligt av dig. Tack! :)
 

Mrjsander

Omega
Väldigt fin text och hoppas att klockan kommer få bli ett fint minne av din pappa på kommande äventyr!

Klockan i sig är riktigt fin och jag tycker denna modellen gör sig bättre på 40mm med röd visare.
 
D

Deleted member 1265

Guest
Beklagar också bortgången, men gläds åt ditt fina minne av din far!
Använd den o skapa nya minnen med din fina explorer!!
 

Burgundy

Omega
2-Faktor
Väldigt fint och värdigt minne efter din pappa. Känner tyvärr igen mig, då båda mina föräldrar gick bort på tok för tidigt. Gillar att på detta sätt i vardagen (eller på resa) påminna sig om bandet till och minnet av sina nära. Dessutom är det även ett mycket bra val av klocka!
 

Carolin

Cartier
sorg1.jpg
 
Topp