• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning; Rolex KING .....

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Förstår verkligen att du satte dig i bilen och drog iväg. Underbar klocka!
 
P

Philippe Stern

Guest
Riktigt bra inlägg. Grattis till klockan. Fin, men ser måttligt manlig ut.
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Alltså grattis, såklart.
Men!
Det där är en av få klockor jag på riktigt blir avundsjuk på, ända sedan jag först såg en (på bild) så har det sugit i maggropen. Självklart är jag inte missunnsam, det ligger inte för mig, men avis som faaasen!

Du är värd den.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Oj... Vi andra har mycket att lära om att skriva paketöppning. Väl skrivet och oerhört intressant. Lärde mig massor med nytt.

Stort tack
 

Greven

Audemars
Gratulerar! Intressant med bakgrunden och historien. Krävs en riktig man för att bära upp den. Tur att den hamnade i din ägo.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Grattis Affe! jag förstod att du var het på både den och en gulddaytona när vi träffades på senaste Västerås GtGt ! Poleringen var helt rätt. Vad var fel på klockan, bara service och så var den igång igen? Hur som helst ett riktigt stort grattis till en unik och j-liigt cool klocka med en spännande historia, Elvis- kungen av rock n roll och alla vi som vet/ minns vad rock n roll egentligen stod för vet ju att klockan därför är manlighet i sin ädlaste form.

Mvh
Matts
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tack för ett grymt reportage och grattis till en grym klocka.
P.S polering var helt rätt
P.S 2. Dax och jaga box nu :)

Tackar X 2! Håller med dig till 100%, hade inte varit kul och gått runt med MIDASEN opolerad. Hehe...tyvärr är det ingen dussinbox precis, och skulle det dyka upp en sån, så skulle jag inte tacka nej iaf.
 
Topp