• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning!! Rolex oskulden tagen!

D

Deleted member 1265

Guest
Mycket snygg klocka! Som novis i Rolexvärlden har jag fattat rätt att detta är en sk Pepsi? Lite nyfiken i historiken är det för att det är pepsifärger eller är har det ngt med att Pepsi hade samarbete m Rolex? Har för mig att jag även sett Coca Cola på liknandne subbor!?
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Mycket snygg klocka! Som novis i Rolexvärlden har jag fattat rätt att detta är en sk Pepsi? Lite nyfiken i historiken är det för att det är pepsifärger eller är har det ngt med att Pepsi hade samarbete m Rolex? Har för mig att jag även sett Coca Cola på liknandne subbor!?
För att ringen ser ut som pepsis logga :)
old-pepsi-logo.jpg



EDIT: vad gäller Coke, så finns det dels en vridring på GMT som heter det (svarta och röda).

Vad gäller subs med coca-cola på sig så finns det väl många fake-rollar med den loggan på. Andra bolag, så som Dominos Pizza har väl köpt in tex Air-Kings och satt sin logga på, och sedan delat ut som vinster i säljtävlingar.
 

jabla

Sarlacc
Grattis, den var fin den. Den mest mångsidiga Rolexen och den sista jag skulle gjort mig av med.
Nu blir det till att jaga fatt på svart vridringsinlägg och en jubileelänk så har du 4 olika klockor i en :)
 

vekktah

Cartier
Grattis! Svart ring på den där sen är det bland det snyggaste man kan ha. Vad gäller frakt är det inte mitt problem men när jag sålt rolex har det varit värdefrakt och trots det nagelbitande i väntan på att köparen ska få paketet.
 

paradis

Audemars
Jag sa att den är vacker ock i bästa skick.jag har skickat alltid klockor ock andra saker i den gröna,inga problem.Det skickas tusentals "gröna"varje dag .Grattis ock lycka till med GMT.
 
Topp