• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning; Rolex Sophia Loren eller som dom flesta kanske känner till den som...

Niklas

Rolex
2-Faktor
Heelt galet!
Jag tycker verkligen det är fantastisk när jag upptäcker människor som är ännu galnare än mig.
Då kan jag visa frugan:
"Titta, den där @Af Sjodahl är helt bananas! Tre stycken likadana klockor. Sicken stolle! Mina klockor ser ju alla olika ut, eller hur älskling? Vad tror du om jag köper ett dykarur?" :D

Underbar paketöppning och jag avundas verkligen ditt driv för att finna den perfekta klockan! Underbart.
Grattis :)
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Fasen vad bra :) Hur motiverar du handledstid för de andra två nu då? Blir de "fat lady beaters" när den finaste fat ladyn är för fin :D
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fat lady, gratz Sjodahl , min vän som är klock-värderare på kaplans rekomenderade faktiskt den där lite extra, dock e de inget för mig, men jag gillar att du äger tre st COKE. :cigar:

Han har RÄTT! Hade faktiskt ångrat mig som fan om jag inte bjudit hem den, älskar verkligen hela klockan, fast framför allt patinan i tavla/visare.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Heelt galet!
Jag tycker verkligen det är fantastisk när jag upptäcker människor som är ännu galnare än mig.
Då kan jag visa frugan:
"Titta, den där @Af Sjodahl är helt bananas! Tre stycken likadana klockor. Sicken stolle! Mina klockor ser ju alla olika ut, eller hur älskling? Vad tror du om jag köper ett dykarur?" :D

Underbar paketöppning och jag avundas verkligen ditt driv för att finna den perfekta klockan! Underbart.
Grattis :)

Tack så mycket @Niklas! Haha...jag håller med dig, brukar visa upp dina helt galna inköp, och säga till tanten här hemma, tänk vad det skall kosta skjortan att köpa nytt hela tiden :D, jag får hålla mig till begagnat då det är mycket, mycket billigare så, mer för pengarna vill säga! Då hon älskar att handla i vintage butiker så är det ju klockrent för mig att köpa icke nya klockor Hahaha :p!
 

Vincent

Cartier
Starkt jobbat Affe! Som Niklas skrev här tidigare gör du oss en tjänst med att få oss att verka normala :)
Älskar det du gör fortsätt så!
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Du kör med torrdass va? På nåt sätt känns det som du måste skita pengar så då är det kanske bra med återvinning tänker jag.
Hur som helst grattis till en galen samling! Frågan uppstår ju dock om ingen ska få lämna nu när du hittat DET perfekta exemplaret.
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Så jäkla rätt!
Ska man samla på något så ska det vara av samma sort, dessutom är 16760 en jäkligt bra klocka med sitt tjocka case:)
Stort grattis till en sjukt tuff trippel mannen!
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Galet! ännu en tung pjäs har landat i din samling, du är fan en riktig hamster...och fortsätt så, det är ett nöje att följa din framfart på forumet din tok! :)
Grattis!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Du kör med torrdass va? På nåt sätt känns det som du måste skita pengar så då är det kanske bra med återvinning tänker jag.
Hur som helst grattis till en galen samling! Frågan uppstår ju dock om ingen ska få lämna nu när du hittat DET perfekta exemplaret.

Tackar, om någon får lämna har jag inte tagit något riktigt beslut om, då jag gillar att samla, dock så är kanske inte tanken helt främmande kanske. Haha...hatar torrdass, är därför jag inte har skaffat stuga uppe i Norrland då jag annars trivs där som fisken i vattnet!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Galet! ännu en tung pjäs har landat i din samling, du är fan en riktig hamster...och fortsätt så, det är ett nöje att följa din framfart på forumet din tok! :)
Grattis!


Tack detsamma Omen, alltid en överraskning och se vad du hittar på härnäst! Hehe...har alltid legat mig varmt om hjärtat och hamstrat grejer tror jag, allt från stenkulor när jag var liten, till mobiltelefoner och nu klockor, kommer att fortsätta så länge man tycker det är kul och att ekonomin tillåter det!
 
Topp