• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning; Rolex Sophia Loren eller som dom flesta kanske känner till den som...

jandan

Panerai
Jisses!!! Jag har bara två armar, så jag hade nog nöjt mig med två :)
Stort Grattis, men helt galet!! (Edit: På ett positivt sätt såklart!)
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Grattis! Jag köpte också en fat lady i veckan. Inte lika fin som din, men årsklocka för mig (-83) och jag gillar att den har ett fetare case än de andra gmt-modellerna. Min säger hej!
image.jpeg
Jag har klätt henne med gummi, men länken åker nog snart på igen :)
 

cab

Audemars
2-Faktor
Grattis men flippa de andra två måste finnas roligare klockor att köpa än att ha flera av samma sort, aldrig fattat det där :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis! Jag köpte också en fat lady i veckan. Inte lika fin som din, men årsklocka för mig (-83) och jag gillar att den har ett fetare case än de andra gmt-modellerna. Min säger hej!
image.jpeg
Jag har klätt henne med gummi, men länken åker nog snart på igen :)

GRATTIS till feta damen KOCKIS ;), Hehe, den är minst lika fin :p, och jag håller med dig, det är kul att case ett är fetare på dessa GMTn, kul att den var en årsklocka också... Tyvärr är jag för gammal för att hitta en Rolex som skulle vara billig om jag skulle köpa mig en årsklocka, nja, skulle vara en Datejust då :D!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis men flippa de andra två måste finnas roligare klockor att köpa än att ha flera av samma sort, aldrig fattat det där :)

Det har du poäng i, som jag skrev i trådstarten så har jag bara hamstrat för att jag söker efter den ultimata 16760n, får se om eller när dom två andra får sig ett respass, vi får se.
 
  • Like
Reactions: cab

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Jättestort grattis till nyköpet och en fantastisk trio.
Fast du vet väl att för mycket coke inte är hälsosamt;)
 
Topp