• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning, semi-vintage beater med avsändare Japan

Owaysis

Cartier
Jag har suttit och kollat in den här modellen hela kvällen och jag börjar bli löjligt sugen på en, den enda frågan är om man ska lägga till lite mer pengar och köpa en från tiden innan Tag kom in i bilden.. Vad säger ni?
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Jag har suttit och kollat in den här modellen hela kvällen och jag börjar bli löjligt sugen på en, den enda frågan är om man ska lägga till lite mer pengar och köpa en från tiden innan Tag kom in i bilden.. Vad säger ni?


Det beror ju på lite hur du känner... Själv ville jag ha en av de här tidiga Tag-Heuer nu när det handlade om quartz. Den blir lite ful-snygg halvt ironiskt på något sätt. :) Om jag letat en mer seriös klocka, kronograf eller liknande hade jag försökt hitta en lite äldre Heuer.
 

Owaysis

Cartier
Det beror ju på lite hur du känner... Själv ville jag ha en av de här tidiga Tag-Heuer nu när det handlade om quartz. Den blir lite ful-snygg halvt ironiskt på något sätt. :) Om jag letat en mer seriös klocka, kronograf eller liknande hade jag försökt hitta en lite äldre Heuer.

Haha ja jag förstår exakt vad du menar och jag kan definitivt uppskatta charmen i en sån klocka. Jag får kolla runt lite för vissa tidiga Heuer-modeller utan gulddetaljer ser riktigt bra ut faktiskt. Hur som helst så är det en riktigt grym klocka, verkar ha blivit rätt poppis inte minst här på KS nu efter Wolf of Wall Street :)
 
Topp