• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - tåg i fortsättningen?

mega

Rolex
DSOTM slår alla Omegas LE, tycker den är asgrym. Grattis!
Materialet är väl något keramiskt ? Inte PVD i alla fall. Kul med en klocka som ALLA vill ha.
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Grym! Stort grattis!!

Dem ser ut att kör SAP som affärssystem (av det som går att avläsa ifrån nummerserien för beställningen) :D nörderi på hög nivå...
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Grattis! Gillar den där mer och mer för varje gång jag ser den, riktigt jäkla ball![emoji2][emoji108] Får man fråga på vilket flygbolag du jobbar?[emoji1]
 
Riktig kanonklocka det där. Har kikat på den tidigare och gillat den, sedan klämde jag på den igen hos Erikson Urhandel i onsdags och gillade den väääldigt mycket.

Egentligen borde jag inte det. Gillar generellt inte blanka ytor på PVD eller Keramik (här är det en kombo av borstat och blankt), den är egentligen lite stor, jag tycker bättre om vanliga Speedyns treregister-krono, men... Allt det där är ju bara teori. När man väl har klockan på armen är den helt fantastisk. Den sitter kanon på handleden och känns inte för stor. Kanske är det den relativt låga vikten samt att den inte är på länk som gör det. Jag är i alla fall helsåld.

Mycket babbel här - men grattis till en riktig fullträff!!!
 

M021

Rolex
2-Faktor
Riktig kanonklocka det där. Har kikat på den tidigare och gillat den, sedan klämde jag på den igen hos Erikson Urhandel i onsdags och gillade den väääldigt mycket.

Egentligen borde jag inte det. Gillar generellt inte blanka ytor på PVD eller Keramik (här är det en kombo av borstat och blankt), den är egentligen lite stor, jag tycker bättre om vanliga Speedyns treregister-krono, men... Allt det där är ju bara teori. När man väl har klockan på armen är den helt fantastisk. Den sitter kanon på handleden och känns inte för stor. Kanske är det den relativt låga vikten samt att den inte är på länk som gör det. Jag är i alla fall helsåld.

Mycket babbel här - men grattis till en riktig fullträff!!!


Håller med, känns inte alls såpass stor som den egentligen är
 
Topp