• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - The Incredible...

Ernesto

Patek
2-Faktor
Jaha, Milgauss alltså: ett fucking one night stand. En kort romans.

Men, vi hade kul ihop.

image.jpeg


Att ligga hemma sjuk ett par dagar gjorde mig rastlös. Jag kollade runt bland några vänner ifall de var sugna på den fula ankungen i familjen Rolex - men icke. Det krävdes en annons. Och det gick fort på Köp & Sälj. Fortare än vad jag trodde...

Veckan innan provade jag en Omega FOiS och en JLC Reverso... Nu då? Pengar på fickan och suget efter en Rolex Datejust fanns där. Jag var osäker på om jag skulle köra en 116200 eller en 116234. Jag passade på att prova en Rolex GMT 116710LN eftersom att BLNR inte fanns inne. Även den nya blåa Tudor Pelagos hamnade på handleden.

image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg


Mest på skoj frågade jag om de hade en Hulk, en Rolex Submariner 116610LV, inne. På skoj, eftersom att jag har läst på forumet om både fem och sex månaders väntetid...

Nåväl. Butikschefen drog av ett leende, gick bak i gömmorna och rotade fram en sprillans Hulk. I två dagar hade de haft den i butiken, redo att köpas av stammisar. Nu: på min handled. Och jag ler inte ofta, men nu. Nu log jag. Brett.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Jag fick feeling. Magkänsla.

Jag blev erbjuden att köpa den. Vad gör man? Det förstår ni nog...

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Här har ni den - The Incredible Hulk!

Specs:

Märke: Rolex
Modell: Submariner
Referens: 116610LV
Kaliber: 3135, Manufacture Rolex
Armbandsfärg: Borstat/Polerat
Urverk: Automatiskt
Boett: 904L Rostfritt stål
Urtavla: Grön
Insert: Keramisk
Länk: Oyster 97200
Glas: Safirglas
Armband: Länk i Rostfritt stål
Mått: 40 mm
Vattentät till: 30 ATM (300 meter)
Garantitid: 5 år
Säkerhetslås: ja
Datumvisare: ja
Listpris: 76 600 kr

Och självklart är det en keeper ;)

Stort TACK Nymans Ur Västerås!
 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jaha, Milgauss alltså: ett fucking one night stand. En kort romans.

Men, vi hade kul ihop.

image.jpeg


Att ligga hemma sjuk ett par dagar gjorde mig rastlös. Jag kollade runt bland några vänner ifall de var sugna på den fula ankungen i familjen Rolex - men icke. Det krävdes en annons. Och det gick fort på Köp & Sälj. Fortare än vad jag trodde...

Veckan innan provade jag en Omega FOiS och en JLC Reverso... Nu då? Pengar på fickan och suget efter en Rolex Datejust fanns där. Jag var osäker på om jag skulle köra en 116200 eller en 116234. Jag passade på att prova en Rolex GMT 116710LN eftersom att BLNR inte fanns inne. Även den nya blåa Tudor Pelagos hamnade på handleden.

image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg


Mest på skoj frågade jag om de hade en Hulk, en Rolex Submariner 116610LV, inne. På skoj, eftersom att jag har läst på forumet om både fem och sex månaders väntetid...

Nåväl. Butikschefen drog av ett leende, gick bak i gömmorna och rotade fram en sprillans Hulk. I två dagar hade de haft den i butiken, redo att köpas av stammisar. Nu: på min handled. Och jag ler inte ofta, men nu. Nu log jag. Brett.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Jag fick feeling. Magkänsla.

Jag blev erbjuden att köpa den. Vad gör man? Det förstår ni nog...

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Här har ni den - The Incredible Hulk!

Specs:

Märke: Rolex
Modell: Submariner
Referens: 116610LV
Kaliber: 3135, Manufacture Rolex
Armbandsfärg: Borstat/Polerat
Urverk: Automatiskt
Boett: 904L Rostfritt stål
Urtavla: Grön
Insert: Keramisk
Länk: Oyster 97200
Glas: Safirglas
Armband: Länk i Rostfritt stål
Mått: 40 mm
Vattentät till: 30 ATM (300 meter)
Garantitid: 5 år
Säkerhetslås: ja
Datumvisare: ja
Listpris: 76 600 kr

Och självklart är det en keeper ;)

Stort TACK Nymans Ur Västerås!

Stort GRATTIS lillebror och tack för igår! Det bästa med HULKEN är att den är såååååååå mycket grymmare IRL, jaja, njut av den nu så länge du kan ;)!
 
Topp